هتل ها یک فضای اقامتی می‌باشند که معمولاً با دکوراسیون شیک شناخته می‌شود. یکی از فاکتورهای اصلی در زیباسازی هتل ها قطعاً سقف کاذب می‌باشد. سقف کاذب برای لابی هتل  معمولاً به صورت طرح‌های خاص پیاده‌سازی می‌شود، تا از لحاظ بصری جذابیت زیادی را نزد میهمانان و مسافران داشته باشند. به همین علت هتل‌ها باید از بهترین متریال برای اجرای یک سقف کاذب استفاده ‌کنند.

بنابراین بهتر است طرحی منحصر به فرد را برای سقف کاذب هتل انتخاب کنید، تا هتل را در مقایسه با هتل‌های دیگر جذاب و منحصر به فرد کند. سقف کاذب در لابی هتل‌ها اهمیت بالایی دارد. با این حال در اتاق‌ها نیز باید سقف‌های مناسب و عایق صدا و حرارت به کار گرفته شود.

یکی از دغدغه های هتل داران این است که کدام نوع از سقف کاذب مناسب است؟ در ادامه قصد داریم انواع متریالی که در سقف کاذب برای لابی هتل استفاده می‌شود، را بررسی کنیم و درباره هر کدام از آنها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع سقف کاذب هتل

سقف‌ کاذب  کناف برای لابی هتل در انواع و اقسام سبک‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند. هر کدام از متریال مورد استفاده برای سقف کاذب را می‌توان بر اساس ویژگی‌های آن برای فضاهای مختلفی در هتل به کار برد.

همانطور که می‌دانید هتل بخش‌های مختلفی دارد که برای هر کدام از این بخش‌ها می‌توان سقف کاذبی را به کار گرفت، اما نمی‌توان برای همه بخش‌های هتل اعم از لابی، فضای انتظار، اتاق ها یک مدل را به کار گرفت. برایسقف هر کدام از بخش‌های هتل باید به استانداردها و محیط آن بخش توجه کرد. در ادامه به انواع سقف‌ کاذب مناسب برای لابی هتل می‌پردازیم،  تا با آشنایی با انواع این مدل‌ها و ویژگی‌های آن بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع سقف کاذب هتل
انواع سقف کاذب هتل

سقف کاذب برای لابی هتل مدل کشسان

امروزه سقف کاذب کشسان بسیار محبوب شده است. یکی از محبوب‌ترین سقف کاذب برای لابی هتل، راهروها و اتاق‌های هتل این نوع سقف می‌باشد. مدل کشسان از لحاظ ظاهری و نورپردازی به دسته بندی های مختلفی تقسیم می‌شوند. برای به کارگیری این سقف کاذب در فضایی از هتل شما به یک زیرسازی مناسب نیاز دارید. این سقف کاذب برای لابی هتل گزینه مناسبی برای ترکیب با پی وی سی طرح چوب می باشد تا یک نمای لوکس را ایجاد کند.

سقف کشسان مزایای زیادی دارند. برخی از این مزایا شامل یکپارچگی، قابلیت پخش نور یکدست و نورگذر بودن آن می باشد. همچنین از مزایای دیگر این سقف می‌توان به تنوع طرح‌ها و حتی امکان چاپ در طرح‌های مختلف اشاره کرد.

این امر فرصت را برای فرد ایجاد می‌کند که بتواند طرح‌های دلخواه را چاپ کند. همچنین دست شخص را برای اجرای طرح‌های متفاوت و خاص‌تر باز می‌کند. اما این سقف کاذب برای لابی هتل در مقایسه با دیگر سقف های کاذب، قیمت بالاتر امازیبایی خیره کننده ای دارند. برخی از انواع سقف کاذب کشسان شامل کشسان ترنسپرنت، کشسان کهکشانی، کشسان چاپی و… می باشد. هر کدام از این نوع سقف ها خروجی زیبا و با شکوهی دارند.

سقف کاذب هتل مدل کناف

همانطور که می‌دانید کناف یکی از متریال‌هایی می‌باشد که در بسیاری ساختمان‌ها  برای پوشش سقف می شود. کناف قابلیت‌های زیادی دارد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این سقف کاذب را می‌توان با هر شکل و سبکی پیاده‌سازی کرد. از مزیت های این نوع سقف کاذب برای لابی هتل می توان به، قابل اجرا بودن ان در طرح های منحصر به فرد و شکیل، قیمت مناسب و ویژگی عایق صوتی و حرارتی آن اشاره کرد. همچنین این پانل های گچی را می توان در اتاق ها به کار برد.

سقف کاذب هتل مدل کناف
سقف کاذب هتل مدل کناف

سقف کاذب هتل مدل پی‌ وی‌ سی

شاید شما هم با شنیدن نام پی وی سی، دیوارپوش‌های طرح چوب قدیمی به ذهنتان بیاید. اما این سقف کاذب برای لابی هتل ، ظاهری لوکس و سنتی را به فضای هتل می دهد. پی‌وی‌سی را می‌توان در بخش‌های مختلف هتل اعم از اتاق‌ها، محیط‌های ورزشی، تفریحی مانند استخر به صورت ترکیبی استفاده کرد.

از قابلیت‌های پی‌وی‌سی می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت اشاره کرد. همچنین پی‌وی‌سی از نفوذ صدا بین اتاق‌ها پیشگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید نمای چوبی بسیار سبک پرطرفدار و زیبایی است و جایگزین بسیار مناسبی برای چوب طبیعی است. از این نوع متریال می‌توان با نما و روکش چوب فضای محبوبی را برای اتاق‌ها یا حتی برای محیط لابی ایجاد کرد.

خرید سقف کاذب هتل

خرید مدل مناسب سقف کاذب برای لابی هتل یکی از دغدغه های هتل داران می باشد. اگر شما هم لوکس پسند هستید، سقف کشسان گزینه مناسبی برای شماست. زیرا توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و برای لابی یک دکور زیبا به شمارمی رود.

با این حال کیان دکور طرح ها و مدل های متنوعی را برای انتخاب راحتر در اختیار شما قرار می دهد. حالا که شما با انواع این سقف کاذب برای لابی هتل اشنا شدید، می توانید با مشاوره از ما و و ارائه ابعاد و محیط مدنظر قیمت نهایی را استعلام بگیرید و کار خود را به ما بسپارید، تا طبق نیاز و سلیقه شما بهترین خروجی را به شما ارائه دهیم.

سخن پایانی سقف کاذب هتل ها

انتخاب سقف کاذب برای لابی هتل، به عوامل مختلفی مانند نوع هتل، فضایی که می‌خواهید سقف کاذب را در آن اجرا کنید، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. در این مقاله سعی کردیم تا به طور کامل انواع سقف کاذب لابی هتل را به همراه مزایا و معایب هر کدام بررسی کنیم. همیشه به یاد داشته باشید که سقف کاذب لابی هتل، اولین چیزی است که میهمانان شما هنگام ورود به هتل مشاهده می‌کنند، پس در انتخاب آن دقت کنید تا بتوانید فضایی زیبا و جذاب را برای هتل خود ایجاد کنید. در این مسیر کیان دکور بهترین ها را به شما ارائه می دهد.

سوالات متداول ویژگی سقف کاذب برای لابی هتل

  1. چه نوع سقف کاذبی برای لابی هتل مناسب است؟

انتخاب نوع سقف کاذب برای لابی هتل به عوامل مختلفی مانند نوع هتل، فضایی که می‌خواهید سقف کاذب را در آن اجرا کنید، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

در حال حاضر، سقف کاذب کشسان از لوکس‌ترین گزینه‌ها برای لابی هتل هستند.

  1. مزایای سقف کاذب کشسان برای لابی هتل چیست؟

سقف کاذب کشسان مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به ظاهری زیبا و شیک، تنوع طرح و رنگ بالا، قابلیت چاپ طرح‌های دلخواه، قابلیت نورپردازی و عایق صوتی و حرارتی اشاره کرد.

  1. قیمت سقف کاذب لابی هتل چقدر است؟

قیمت سقف کاذب لابی هتل به نوع سقف کاذب، طرح و ابعاد آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق سقف کاذب لابی هتل می‌توانید با کیان دکور تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =