سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی یکی از انواع سقف کاذب می باشد. این نوع از سقف های کاذب یک نوع دکور حجمی مثل کناف و رابیتس مخصوص سقف است که بر روی لایه اصلی سقف جاگذاری می‌شود. هدف از کناف سقف کاذب سرویس و سقف کاذب حمام این است که فضا بزرگتر و بیشتر نشان داده شود. همچنین برای پوشاندن کانال کولر، لوله گاز و حتی کم کردن ارتفاع سقف دستشویی و حمام نیز از سقف های کاذب استفاده می‌شود.از انواع سقف سرویس و حمام می‌توان به سقفهای کاذب کناف، آسمان مجازی، سقف کاذب pvc، طلقی و … اشاره کرد که یک لایه‌ی تزیینی زیبا را روی سقف اصلی ایجاد می‌کنند. همچینن برای افزایش زیبایی بصری این نوع سقف ها طراحی نورپردازی نیز توسط هالوژن ها یا استفاده از شیار نوری انجام می شود . خوشبختانه اجرای سقف سرویس بهداشتی در مدل های بسیار متنوعی انجام می شود.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

همانطور که می‌دانید سقف کاذب حمام و توالت امروزه بسیار متنوع شده است و در جنس‌ها، طرح و رنگ‌های زیادی موجود است. بعضی از سقف‌های کاذب به شکل ساده و شبکه شبکه موجود هستند که داخل آنها نورپردازی شده و بعضی دیگر بیشتر برای دکور و تزیین به کار می‌روند و به شکل تصاویر گوناگون مثل عکس آسمان یا حیوانات موجودند که زیبایی خاصی به فضا می‌بخشند.

در هنگام بازسازی خانه  نیز می‌توانید سقف‌های کاذب را روی سقف اصلی نصب کنید همچنین می‌توانید برای ایچاد فضای متفاوت در طراحی دکوراسیون داخلی خانه از دیوارپوش کناف نیز استفاده نمایید. سقف‌های کاذب در جنس‌های مختلفی عرضه می‌شوند که در پایین آنها را توضیح می‌دهیم.

انواع سقف سرویس بهداشتی :

سقف کاذب سرویس بهداشتی pv
– سقف کناف سرویس بهداشتیmr
– سقف کاذب طلقی سرویس بهداشتی
– سقف آسمان مجازی سرویس بهداشتی
– سقف کشسان سرویس
– نورپردازی سقف سرویس
– سقف کاذب سرویس بهداشتی پلکسی گلاس

سقف پی وی سی را می توان محبوب ترین گزینه برای اجزای سقف کاذب توالت و حمام دانست. وزن بسیار کم، نصب آسان، مقاومت بسیار بالا و مناسب در برابر خوردگی و پوسیدگی، رطوبت و دمای بالا در زمان حریق از جمله ویژگی های مهم و منحصر به فرد این نوع سقف های کاذب است. این مدل سقف ها قابلیت پوشانندگی بالا را دارا هستند و تمامی نواقص تاسیساتی ساختمان را به خوبی پوشش می دهند.

تایل ۶۰ *۶۰ pvc

نوع دیگری از سقفهای کاذب نیز در بازار موجود است که به شکل تایل‌های مربعی تولید و عرشه می‌شود. این تایل‌ها دارای ابعاد ۶۰ * ۶۰ هستند. سقف کاذب تایلی، کاربردهای فراوانی دارد. نصب و اجرای این نوع سقف به این نحو است که اول سقف اصلی با پروفیل‌های سپری آلومینیومی یا گالوانیزه به شکل شبکه‌بندی‌های ۶۰ * ۶۰ سانتیمتری آماده می‌گردد.

پس از انجام زیرسازی‌های لازم، تایل‌های پی وی سی در سایزهای مورد نظر بر روی پروفیل‌های جاگذاری شده قرار می‌گیرند و نصب سقف به پایان می‌رسد. یکی از خصوصیات این نوع سقف، سرعت نصب و اجرای بالا و بسیار اسان آن است، به خصوص نصب تایل‌های سقف سرویس بهداشتی و حمام بسیار راحت است.

در حمام نیز با توجه به پاشش آب مواجه هستیم هیچ تاثیری روی تایل های نمی گذارد و در طولانی مدت هم خراب نمی شوند.سقف کاذب تایل ضد رطوبت بوده و برای نواحی با رطوبت بالا پیشنهاد می‌شود. سقف تایل به راحتی قابل اجرا است و طرح‌های متنوعی نیز دارد. همچنین می‌توانید از این نوع سقف در کنار سایر انواع سقف‌ها نیزاستفاده نمایید. طرح دریچه در این نوع سقف سبب شده هر زمان که بخواهید به راحتی بتوانید به تأسیسات پشت سقفهای کاذب دسترسی پیدا کنید.

پانل طولی pvc

این نوع سقف‌های کاذب از جنس ورق‌های پی وی سی معمولاً در ابعاد ۰.۲*۶ متر یا ۰.۴*۶ متر و با ضخامت ۷ یا ۸ میلیمتر تولید و عرضه می‌شوند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در بازار موجودند و سرعت اجرای آنها بسیار بالا است. برای نصب و اجرای این نوع سقفهای کاذب پانل طولی pvc هیچ نیازی به زیرسازی خاصی وجود ندارد.

سقف کاذب پی وی سی از یک نوع پلیمر تولید می‌شود. این پلیمر در صنعت ساختمان‌سازی بسیار پرکاربرد است. برخی از مهمترین ویژگی‌های مثبت سقف کاذب پی وی سی عبارتند از: وزن کم، ضد آب بودن، مقاومت در برابر رطوبت و عایق حرارت بودن. در نتیجه در ایران معمولاً در سرویس بهداشتی و حمام اجرا می‌شود. شرکت کیان دکور هم برای سقف سرویس این مدل را پیشنهاد می کند. در اجرای سقف کاذب پی وی سی از پانل‌هایی از جنس پلاستیک سخت یا پلی وینیل کلراید استفاده می‌گردد. با این حال، در سایر فضاها و اماکن همچون آشپزخانه، سالن پذیرایی و اتاق خواب نیز قابل اجرا می باشد.جالب است بدانید که سقف کاذب پی وی سی حتی از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند. سقف‌های کاذب پی وی سی بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و برای نصب آنها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

سقف معرق pvc

جنس لایه رویی سقف معرق از پی وی سی است که با انواع متریال‌ها از جنس پلاستیکِ فشرده شده ترکیب می‌شود. روکش پشتی آن از جنس طلق پلکسی گلس ساده است که مناسب تمامی محیط‌ها می‌باشد. تایل معرق به دلیل طلق پشت آن می‌تواند نور را به طور غیرمستقیم به چشم بیننده برساند و محیط را روشن کند.

سقف کاذب معرق سرویس

نمونه سقف کاذب سرویس بهداشتی

اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی امروزه طرفداران زیادی دارد. به ویژه اینکه سقف های کاذب امکان ایجاد فضای زیبا و دلپذیر را برای هر قسمت از منزل را فراهم کرده است. سقف کاذب سرویس بهداشتی نیز یکی از گزینه های جذاب برای بسیاری است که هم ارزان قیمت و هم قابلیت انجام در کوتاه مدت دارد، علاوه بر اینکه در کنار طراحی زیبای نورپردازی می توان فضای سرویس های بهداشتی مطبوع کرد.

پانل گچی سرویس بهداشتیپنل‌های گچی ضد رطوبت در فضاهای مرطوب و خیس مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.امروزه یکی از بهترین مصالح ساختمانی پرکاربرد در بازسازی ساختمان گچ برگ هاست . که به دلیل عدم مقاومت گچ در برابر رطوبت در محیط هایی مانند دستشویی و حمام استفاده نمی شود .

سقف‌های معرق یا cnc به خاطر تنوع طرح‌ها و الگوهای خاصی که دارند از ظاهری شکیل و سنگین برخوردارند. کاربرد این نوع سقف‌های کاذب برای سرویس بهداشتی و حمام پیشنهاد نمی‌شود مگر اینکه طرحی غیررسمی و یا حتی فانتزی انتخاب شود.

 

 

ترکیب طلق و cnc نیز زیبایی خارق‌العاده‌ای به فضای سرویس بهداشتی می‌افزاید و برای سرویس‌های بهداشتی و حمام مناسب‌تر است. در بین انواع سقف کاذب، سقف کاذب طلقی بیشترین کاربرد را برای این فضاها دارد و تقریباً در همه جا می‌توان از آن استفاده کرد.

سقف کاذب سرویس - سقف کاذب طلقی

در سقف کاذب طلقی، از طلق‌های پلاستیکی برای روکش سقف استفاده می‌گردد. طلق پلاستیکی از پلاستیک فشرده شده با درصد مقاومت بالایی ساخته شده و جایگزین بسیار ایده‌الی برای شیشه است. در این نوع سقف‌ کاذب امکان نورپردازی در بالای سقف وجود دارد و نه تنها زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشد، بلکه باعث کوتاه نشان دادن ارتفاع نمی‌شوند و شما اصلاً آن را حس نمی‌کنید.

سرویس بهداشتی و حمام به عنوان دو بخش مهم در هر منزلی باید با بقیه‌ی قسمت‌های منزل هماهنگی داشته باشند. می‌توان از سقف کشسان برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد. کاربرد این سقف در دکوراسیون داخلی هیچگونه محدودیتی ندارد. سقف کشسان سرویس بهداشتی و حمام در طرح‌های متنوعی موجود است که بسیاری از افراد برای منزل یا حتی محیط کار آن را نصب می‌کنند. این طرح به دلیل جدید بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پس اگر به دنبال سقفی هستید که طراوت و شادابی را به منزل شما هدیه کند، سقف کشسان گزینه مناسبی می‌باشد. سقف کشسان از جنس پی وی سی ساخته شده است. این امر باعث شده تا سقف کشسان برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب باشد چون بسیار مقاوم بوده و به مرور زمان آسیب نمی‌بیند. این سقف‌ها نه تنها مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارند، بلکه از زیبایی بالایی نیز برخوردارند. این امر موجب شده تا از سقف کشسان علاوه بر سرویس بهداشتی و حمام، برای فضاهایی با رطوبت زیاد مثل استخر و سونا نیز استفاده شود.

 ثبت سفارش و دریافت مشاوره سقف کاذب سرویس بهداشتی از کیان دکور

برای استعلام و دریافت مشاوره رایگان در کیان دکور می توانید  با شماره ۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ (مهندس شاهدی) تماس بگیرید.

ویژگی های سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی علاوه بر ایجاد امکان زیبایی فضا و قابلیت طراحی زیبا، بسیار پرکاربرد قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی بسیار ارزان تمام می شود. از مهم ترین مزیت هایی که می توان برای اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی برشمرد عبارت است از:

  •   امکان جابجایی سقفهای کاذب
  •   هزینه سقفهای کاذب سرویس مقرون به صرفه
  •   امکان تعمیر و بازسازی با هزینه مناسب
  •   عایق صدا
  •   امکان اجرای پروژه های تاسیساتی بدون آسیب به سقف
  •   عایق انرژی
  •   امکان اجرای نورپردازی برای زیباسازی فضا
  •   کاهش مصرف سوخت
  •   قابلیت اجرا و نصب انواع عایق زیر سقفهای کاذب

البته در کنار مزیت هایی که می توان برای سقف کاذب سرویس بهداشتی برشمرد ایراداتی نیز به آن وارد است از جمله اینکه:

  • استفاده از سقف های کاذب را تا حدی کوتاه می کند
  • سقفهای کاذب نیازمند نگهداری و مراقبت هستند
  • سقف کاذب سرویس بهداشتی باید هر چند وقت یکبار تمیز شود تا کثیفی و گرد و غبار زیبایی آن را تغییر ندهد
خصوصیات سقف کاذب سرویس بهداشتی

آشنایی با ویژگی های سقف کاذب سرویس بهداشتی

نورپردازی سقف سرویس

اگر چه سقف کاذب سرویس بهداشتی تاثیر زیادی بر زیبایی محیط دارد اما در نظر داشته باشید در صورت بی توجهی به نورپردازی این زیبایی چندان به چشم نخواهد آمد. نورپردازی سقف سرویس بهداشتی فضا را آرامش بخش می کند. اما این نورپردازی نیز نیازمند رعایت مواردی است که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می شود:

  • استفاده مناسب از نور طبیعی برای نورپردازی داخل سرویس بهداشتی: اگر امکان ورود نور طبیعی به سرویس بهداشتی است، در کنار طراحی نورپردازی زیبایی و روشنایی مطبوعی در محیط ایجاد می کند.
  • استفاده از لایه های نوری مناسب و تنظیم آن: برای این کار طراحان غالبا چند نوع نور و گاهی نورهای رنگی را برای محیط در نظر می گیرند. این کار در کنار دکوراسیون مناسب می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند.
  • استفاده از المان های مختلف نورپردازی: نورپردازی اجرا شده در محیط باید با سایر امکانات دکوراسیون محیط همخوانی داشته باشد. نورپردازی در محیط سرویس بهداشتی باید ساده در عین حال جذاب باشد.
  • الزام استفاده از تجهیزات نوری ضد آب: با توجه به مرطوب بودن محیط سرویس بهداشتی و نیز شستشوی زیاد محیط باید این تجهیزات ضد آب باشد تا خطر جانی متوجه افراد نشود.
  • تنظیم و کنترل نورپردازی سرویس بهداشتی: با توجه به ساعات مختلف روز و نیز میزان ورود نور طبیعی به محیط لازم است نورپردازی در سرویس بهداشتی قابل تنظیم و کنترل باشد.
  • استفاده از نور به تناسب هر بخش از سرویس بهداشتی: استفاده از لایه های نوری برای قسمت های مختلف سرویس های بهداشتی آینه، روشویی، وان و… نیازمند طراحی زیبا و جذاب است.

در برخی مدل ها نورپردازی سقف کاذب آشپزخانه نیز به سقف سرویس شباهت زیادی دارد.

نحوه نورپردازی سقف سرویس

چرا از سقف کاذب سرویس استفاده کنیم؟

از آنجا که محیط سرویس بهداشتی مرطوب است از همین رو لازم است که سقف های کاذب در این قسمت از ساختمان به شکل مجزا در نظر گرفته شود. سقف کاذب سرویس بهداشتی مزیت های زیادی به همراه دارد که در ادامه به مهمترین این موارد اشاره می شود.

سقف کاذب سرویس بهداشتی تاثیر زیادی بر بهبود زیبایی فضا دارد. طراحی سقف های کاذب برای این قسمت از ساختمان بسیار گسترده با قابلیت اجرای آسان است. علاوه بر اینکه می تواند برای نورپردازی نیز دست طراح را باز بگذارد.

در بسیاری از ساختمان ها به ویژه آپارتمان ها با توجه به عبور بسیاری از تجهیزات تاسیساتی می توان از سقف های کاذب برای پوشش این بخش به راحتی استفاده کرد و در نتیجه علاوه بر پوشش این تجهیزات، زیبایی چشم نوازی برای محیط ایجاد کرد. اجرای سقفهای کاذب بسیار آسان و سریع است.

سقف های کاذب یک مزیت بسیار مهم دارند، اینکه عایق مناسبی برای صدا و انرژی است. این مزیت برای نقاطی مثل سرویس های بهداشتی بسیار کارآمد است.

سقف کاذب سرویس های بهداشتی مقاوم در برابر رطوبت و انواع آلودگی است. علاوه بر اینکه این نوع سقفهای کاذب قابلیت شستشو و تمیز کردن دارد از همین رو در برابر آلودگی نیز مقاوم است. همچنین در طولانی مدت به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت خراب نمی شود.  علاوه بر اینکه در صورت هرگونه آسیبی که متوجه تاسیسات پشت سقفهای کاذب شود، تعمیر آن بدون تخریب سقف امکان پذیر است.

دلایل استفاده از سقف کاذب سرویس

اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی در تهران و کرج

شرکت کیان دکور از جمله شرکت های با سابقه و مجرب در زمینه طراحی و اجرای انواع سقفهای کاذب و دکوراسیون است که طی سال های فعالیت خود تلاش کرده بهترین طراحی و احرا را در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه مناسب برای مشتریان خود اجرا کند و در این مسیر تضمین خدمات رابه مهر تاییدی بر کیفیت بالای خدمات تبدیل کرده است. شرکت کیان آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در شهرهای تهران و کرج است.

نحوه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی در تهران و کرج

هزینه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی

برآورد هزینه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی به عوامل مختلفی مثل متراژ محیط مورد نظر، طراحی و اجرای پروژه، متریال و کیفیت آن، مدت زمان اجرای پروژه، دستمزد نیروی اجرایی و استادکار بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه ها و نیز کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ تماس بگیرید و با مشاوران این مجموعه صحبت کنید.

هزینه اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پانزده =

تماس بگیرید

09126214611