سقف کناف یکی از محبوب‌ترین مدل ها برای سقف کاذب ویلا می باشد که به زیباسازی سقف بسیار کمک می‌کند و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. یکی از مزایای بسیار مهم آن، انتخاب به عنوان کناف ضد آب است. پس هیچ نگرانی بابت رطوبت و تحت تاثیر قرار گرفتن آن در برابر تغییرات آب و هوایی نخواهید داشت و برای زیباسازی بیشتر می‌توانید نورپردازی با کناف را برای سقف ویلایی تجربه کنید که جذابیت سقف را چندین برابر افزایش می‌دهد.

سقف کاذب مناسب برای ویلا

سقف کاذب مناسب برای ویلا

امروز در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا از مدل‌های جدید سقف کاذب استفاده می‌کنند که در اجرای یک نمای منحصر به فرد بسیار تاثیرگذار است. اکثر افراد ترجیح می‌دهند ویلاهای خود را با طراحی مدرن اجرا کنند و اجرای این طرح اصلا کار ساده‌ای نیست و باید المان‌های مختلف رعایت شود. یکی از همین المان‌های مهم و تأثیرگذار سقف کاذب ویلا می باشد که سازه بسیار شیک و جدیدی را خلق می‌کند. البته اگر به دنبال کناف سقف ویلا با قیمت مناسب هستید، بسیار مناسب می باشد.

البته فواید سقف کاذب تنها در زیباسازی نما نیست، بلکه موجب پوشاندن تاسیسات زیادی در این قسمت می‌شود. همچنین به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بسیار کمک می‌کند و امکان اجرای دوربین های مداربسته در داخل سقف‌های کاذب وجود دارد که باعث افزایش امنیت محیط ویلا می‌شود.

انواع سقف کاذب ویلا

انواع سقف کاذب ویلا

امروزه برای زیباسازی و بازسازی خانه های ویلایی از انواع سقف کاذب استفاده می‌کنند که نمونه سقف کاذب کناف ویلا به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجرای طرح های دکوراسیون داخلی است. این مدل سقف، در عین زیبایی خاص، بسیار سبک و مقاوم است و به راحتی در سقف نصب می‌شوند. سقف کاذب ویلا در مدل‌های و رنگ‌های مختلف قابل خریداری است که با توجه به سبک دکوراسیون ویلا و ساختمان می‌توان مناسب‌ترین مدل را انتخاب نمود.

در مورد هزینه سقف کاذب هم باید بگوییم، با توجه به مدل سقف و متراژ آن مشخص می‌شود. همچنین طرح انتخابی برای بازسازی راه پله ساختمان روی قیمت بسیار تاثیرگذار است. حال برای آشنایی بیشتر با بازسازی و اجرای کناف سقف پذیرایی ال شکل در این مطلب همراه ما باشید.

اجرای انواع سقف کاذب مدرن برای ویلا

اجرای انواع سقف کاذب مدرن برای ویلا

بسیاری از خانه‌های ویلایی به صورت مدرن طراحی شدند که تفکیک شدن فضاها در این مدل دکوراسیون بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال، فضای نشیمن جدا از فضای اتاق خواب‌ها طراحی می‌شود که دوبلکس بودن ویلا به اجرای ایده بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این، اجرای متفاوت سقف‌ها در هر قسمت کمک بزرگی به زیباسازی فضای مدرن ویلا دارد و می توان طرحی متفاوت را ایجاد نمود؛ به عنوان مثال برای سقف نشیمن از یک طرح بسیار زیبا استفاده کرد، در حالی که استفاده از باکس‌های دارای نور مخفی برای اتاق خواب‌ها بهترین انتخاب است که موجب می شود فضای اتاق خواب ها بسیار زیبا و مدرن جلوه دهد.

مزایای استفاده از سقف کاذب برای ویلا

مزایای استفاده از سقف کاذب برای ویلا

تایل سقف کاذب به صورت صاف و یا غیر ساده قابل اجرا هستند که برای نصب آن از مصالح سبک استفاده می‌شود و هزینه بازسازی خانه را به شدت کاهش می دهد. در موارد زیر بیشتر با مزایای این مدل سقف آشنا می‌شوید:

  • با کمک این روش می‌توان سقف مدرن را در مدل‌ها و رنگهای مختلف با به کارگیری نورپردازی‌های رنگی اجرا نمود و جلوه زیبایی به محیط و دکوراسیون داخلی بخشید.
  • این سقف ها نسبت به سقف معمولی عایق مناسبی برای سر و صدا هستند که با ایجاد یک فضای خالی بین سقف اولیه و سقف کاذب انتقال صدا به شدت کاهش پیدا می‌کند.
  • با کمک این ایده می‌توان آنها را با پنل‌های خلاقانه مطابق با سلیقه خود اجرا نمود و هر نوع معماری که دوست دارید اجرا کنسد و فضا را به فضای دل انگیز و روحیه بخش تبدیل نمایید.
  • یکی دیگر از مزایای سقف کاذب کاهش مصرف انرژی است. با اجرای این سخت و حذف بخشی از فضا سرما و گرما سریع‌تر در محیط ایجاد می‌شود.
  • از این نوع سقف می توان در محیط هایی که احتمال انتقال رطوبت بسیار بالاست، مانند سرویس بهداشتی به عنوان یک عایق ضد آب و ضد رطوبت استفاده نمود.
  • در برخی مواقع هم از این نوع سوخت‌ها برای نمایش چشمگیرتر سالن‌ها و محیط‌های پذیرایی استفاده می‌شود و یکنواخت بودن محیط را بسیار کاهش می‌دهد.

رابیتس از انواع سقف کاذب مناسب برای ویلا

سقف کاذب رابیتس یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین سقف‌های کاذب است که در خانه‌های ویلایی بسیار استفاده می‌شود و قابل اجرا به دو شکل مسطح و برجسته می‌باشد. به همین خاطر، اکثر مخاطبان به راحتی می‌توانند با این ایده سقف ویلا مدرن را مطابق با سلیقه شان اجرا کنند و از آن لذت ببرند.

این سقف در برابر آتش سوزی مقاوم است و زیبایی خاصی به طراحی داخل ویلا می بخشد. رابیتس از ورقه های شبکه ای فلزی طراحی و ساخته شده که بسیار مقاوم است و با دوام بسیار ایجاد عالی روی سقف اجرا می شود.

انواع سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب پی وی سی برای اجرای طراحی داخلی مدرن بهترین انتخاب است که مزایای بسیاری دارد. مهم‌ترین مزایای آن قابلیت شستشو و عایق مناسب در برابر رطوبت و سروصدا حرارت است. این سقف با عمر بسیار طولانی ارائه شده است و از پلاستیک‌های بسیار سخت سر سخت و مقاوم طراحی می‌شود. همچنین انعطاف‌پذیری بسیار بالای آن موجب شده در مکان‌های مختلف به راحتی قابل اجرا باشد و اجرای آن در سبک‌های مختلف امکان پذیر است. همچنین هر زمان دوست داشته باشید این نسخه قابل تعویض است و به راحتی می‌توانید از پنل‌های جدیدتر با طرح و رنگ‌های متفاوت استفاده نمایید.

 سقف پی وی سی به عنوان یکی از سبک‌ترین سقف کاذب‌هاست که به سقف ساختمان بار اضافه وارد نمی کند و گزینه مناسب برای پوشش تاسیسات ساختمانی به حساب می آید. این مدل با توجه به طراحی و ابعاد آن به دو صورت پانل طولی و تایل طراحی شده است. مدل تایل سقف کاذب با کمک زیرسازی‌های مشبک شکل روی سقف سوار می‌شود.

سقف کاذب آی گلس برای ویلا

سقف کاذب ویلا آی گلس برای ویلا

سقف کاذب آی گلس یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین سقف‌های درحال حاضر است که برای فضاهای دارای طراحی دکوراسیون مدرن بسیار طرفدار دارد. این نوع سقف به صورت شفاف و شیشه‌ای طراحی شده که قابل اجرا در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می باشد که از آن بیشتر برای صقف و دیوارهای کاذب استخر، سرویس بهداشتی و دیگر دیوارپوش‌ها استفاده می‌شود که به دلیل وزن بسیار کم و قابل اجرا با ایده‌های مختلف مانند نورپردازی، طرفداران خاص خودش دارد و ظاهر نما را بسیار لوکس و شیک جلوه می‌دهد.

اگر تصمیم به اجرای این نوع سقف دارید بهتر است قبل از نصب، تایل شیشه ای متناسب با رنگ و نوع دکوراسیون ویلا انتخاب کنید. همچنین آنها را در ابعاد کوچک بخرید و اصلا آن را به صورت یکپارچه تهیه نکنید. اجرای آن با توجه به نکات کلیدی بسیار اهمیت دارد تا هنگام ضربه و صدمه دچار آسیب دیدگی نشود.

سقف کاذب چوبی برای ویلا

سقف کاذب چوبی برای ویلا

سقف کاذب چوبی به عنوان یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای به حساب می آید که زیبایی فوق العاده‌ای دارد و فضایی ویلا را بسیار گرم و دلنشین جلوه می‌دهد. با کمک این مدل سقف می‌توان از انواع اشکال هندسی نامتعارف و شیب دار استفاده نمود و قطعات متفاوت را روی سقف استفاده کرد؛ طوری که حالت جذابی در نمای سقف ایجاد می‌شود. البته اجرای سقف کاذب چوبی به دلیل تغییر سایز و قالب و همچنین نوع چوب ممکن است هزینه بر باشد که برای کاهش هزینه می‌توان از چوب پلاس استفاده نمود که هم هزینه کمتری دارد و هم با مزایای بیشتر مانند مقاومت در برابر رطوبت و حرارت گزینه بهتر شناخته می شود.

سقف کاذب چوبی  بیشتر در ساخت ویلاها و خانه‌های مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا به خصوص شمال کشور، پرکاربرد است که برای جذابیت بیشتر نما پیشنهاد می شود. اما باید در کنار از کفپوش و دیوارهای خنثی استفاده شود.

اجرای انواع سقف کاذب گریلیوم مناسب ویلا

اجرای انواع سقف کاذب گریلیوم مناسب ویلا

سقف کاذب گریلیوم جز سقف‌های دکوراتیو از جنس ورق‌های آلومینیوم آهن و آلیاژ است که به صورت متحرک و باز قابل طراحی می‌باشد. در واقع سقف گریلیوم با سقف‌های دیگر از جنس آلومینیوم ترکیب می‌شود که به صورت متحرک و باز قابل اجراست. این مدل سقف به صورت سلولی اجرا می‌شود که به صورت خانه‌های مربع شکل یا مستطیل در کنار هم قرار می‌گیرد، بعبارتی سقف کاذب برای پذیرایی مستطیل و یا مربع شکل مناسب می باشد و کل سقف را می پوشاند. از دیگر مزایا و ویژگی‌های سقف گریلیوم می توان به مقاومت بالا، قابلیت شستشو، نصب سریع و راحت، وزن سبک، تنوع رنگ بالا و نورپردازی روی آن اشاره کرد. همچنین ضد خش و ضد گرد و خاک بودن آن باعث شده در اجرای ساختمان‌های مختلف به خصوص ساختمان‌های اداری و بیمارستان‌ها کاربرد داشته باشد.

سقف کاذب شیشه‌ای و فلزی

سقف کاذب ویلا شیشه‌ای و فلزی

برای اجرای سقف کاذب شیشه‌ای و فلزی از انواع شیشه‌های مقاوم و تزیینی استفاده می‌شود که به زیباسازی فضا و کاهش مصرف انرژی بسیار کمک می‌کند. این مدل بهترین راهکار برای ورود نور بهتر به داخل ساختمان ویلا است و به خوبی می‌توان با کمک آن کم نور بودن داخل ساختمان را جبران کرد.

از این ایده می‌توان در طرح ها و رنگ‌های مختلف با رنگ بندی‌های متفاوت استفاده کرد و بهترین گزینه برای لابی ساختمان، پنجره های سقف، استخر و گلخانه‌ها می‌باشد.

چرم مصنوعی از انواع سقف کاذب برای ویلا

شاید برایتان تعجب آور باشد که با استفاده از ورق‌های چرمی هم می‌توان پوشش مناسبی برای سقف ویلا ایجاد نمود. این مدل پوشش سقف، مقاومت بسیار بالایی در برابر حلال‌های شیمیایی، بازها و اسیدها دارد و با انعطاف‌پذیری بسیار ایده‌آل و مقاوم در برابر ترک و شکستگی نصب می‌شود. دیگر ویژگی که می‌توان برای سقف کاذب ساخته شده از چرم مصنوعی نام برد، وزن بالا، سهولت نصب و غیر سمی بودن می باشد.

حال اگر به دنبال یک سقف مناسب و مقاوم در برابر رطوبت هستید، این مدل بسیار پیشنهاد می شود و به عنوان یک ایده خاص و متفاوت  به حساب می‌آید. اما توجه داشته باشید سقف چرمی در برابر اشعه uv مقاومت بالایی ندارد و خیلی زود دچار پوسیدگی می‌شود، بنابراین محصولی مناسب در محیط باز نیست.

موارد کاربرد سقف کاذب ویلا

سقف کاذب با کاربردهای متفاوت و مختلف قابل اجراست  که با انتخاب مدل مناسب می‌توان در هر قسمت بهترین استفاده را از سقف کاذب برای سقف داخلی ویلا داشته باشید. در موارد زیر با رایج‌ترین گزینه‌ها برای اجرای سقف کاذب در یک ویلا آشنا می شوید:

  • اجرا در سقف حمام و سرویس بهداشتی
  • قابل استفاده برای رد کردن سیم‌های تاسیسات از بالای سر
  • قابل استفاده در اتاق ها
  • قابل استفاده در فضای پذیرایی
  •     قابل استفاده در محیط آشپزخانه

سقف‌های کاذب چوبی برای ویلا

سقف کاذب چوبی به عنوان یک ایده بسیار جذاب برای ایجاد یک محیط گرم و صمیمی است که امکان اجرای آن با دیگر المان ها مانند نورپردازی وجود دارد. از آنجایی که از انواع چوب مانند راش، ام دی اف روس و غیره برای این سقف امکان پذیر است به راحتی می‌توان بهترین ایده و طرح را انتخاب نمود. همچنین سقف چوبی قابل اجرا به شکل‌های مشبک، تخت‌های معلق، کاشی، دیوار و غیره می باشد تا بتوان از آن برای اجرای سبک‌های مختلف مانند مدرن و کلاسیک استفاده نمود. سقف‌های چوبی برای اجرا در قسمت‌های مختلف ویلا هیچ محدودیتی ندارند و شما می‌توانید برای محیط‌های مختلف مانند سالن پذیرایی و اتاق خواب‌ها و غیره از آن بهره‌مند شوید.

اگر طرفدار پروپا قرص نماهای چوبی باشید، مطمئنا اجرای سقف چوبی در سالن‌های پذیرایی گرما و زیبایی خاصی به فضا می بخشد و از جذابیت آن در سقف کاذب پذیرایی مدرن ذوق‌زده خواهید شد. و میتوانید از جدیدترین سقف کاذب پذیرایی بهره ببرید. لازم به ذکر است که قیمت سقف کاذب ویلا چوبی نسبت به مدل دیگر بیشتر است.

اجرای سقف کاذب آکوستیک و جاذب صوت

سقف کاذب آکوستیک همانطور که از نامش مشخص است، به عنوان یک پوشش مناسب برای پیشگیری از انتقال صدا شناخته می شود که با اجرای آن می‌توان از شر سر و صداهای زیاد خلاص شد. آکوستیک به عنوان یک عایق صوتی برای مکان‌های مختلفی پرکاربرد است. اما بیشتر برای فضاهای پرسر و صدا  و پررفت و آمد بهترین انتخاب است؛ مانند سالن‌های تماشای فیلم و بازی.

 تایل آکوستیک در عین سادگی زیبایی خاص و متفاوتی دارد و در شکل‌ها و طرح های مختلف قابل ساخت است.

سقف کاذب دامپا و یک طراحی زیبا در سقف

سقف کاذب ویلا|سقف کاذب دامپا و یک طراحی زیبا در سقف

دامپا با ویژگی منحصر به فرد باعث پیشگیری از ورود باد به داخل فضا ارائه شده است که به دو صورت چارچوب و ورق دامپا، در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قابل اجرا می باشد. معمولاً از این نوع سقف برای اجرا در شیروان‌ها، استخرها، سرویس‌های بهداشتی ویلا استفاده می‌شود که نحوه نصب آن بسیار ساده و راحت است. این مدل از ورق‌های روغنی، ورق‌های گالوانیزه رنگی و ورق‌های گالوانیزه سازه و ورق آلومینیوم ساخته شده که به عنوان یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موجود در بازار شناخته می شود. از دیگر مزایای سقف دامپا می‌توان به عمر بسیار بالا، مناسب در برابر زلزله، ضد آب بودن و ثابت بودن رنگ آن اشاره نمود.

اجرای سقف کاذب سمنت برد

اجرای سقف کاذب سمنت برد

سقف کاذب سمنت برد همانطور که از نامش پیداست، از صفحه سیمانی الیاف دار تشکیل شده است که به صورت ترکیب سیمان آب و الیاف سلولزی ساخته می‌شود. این مدل به راحتی قابل اجرا است و در برابر رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. همچنین قابل اجرا در دیوارهای خارجی به جای استفاده از مصالح قدیمی می باشد و در صرف وقت و هزینه بسیار صرفه‌جویی می‌کند.

اجرای بهترین سقف کاذب با آلومینیوم

اجرای بهترین سقف کاذب با آلومینیوم

سقف کاذب ویلا هم  یکی دیگر از گزینه‌های زیبا و جذاب است که با کارآیی بسیار بالا اجرا می شود. سقف کاذب برای پوشاندن تاسیسات سقف بسیار مناسب است که نه تنها در پروژه‌های ساختمانی و ویلایی، بلکه برای محیط‌های مختلف مانند مراکز اداری و تجاری استفاده می‌شود. با انتخاب این تایل به راحتی می‌توانید تغییر دکوراسیون را تجربه کنید، در حالی که سقف ساختمان وزن زیادی را متحمل نشود.

 

جمع بندی

در این مطلب به طور کامل در مورد سقف کاذب ویلا توضیحاتی را بیان کردیم. برای اجرا کناف سقف ویلا می توان مدل های مختلفی را انتخاب کرد. به منظور اجرا سقف کاذب در مکان های مختلف اعم از سقف کاذب آشپزخانه، سرویس بهداشتی، استخر، سقف کاذب پارکینگ و…. می توانید با مجموعه کیان دکور تماس بگیرید.

  • This is list item۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ | تماس بگیرید