سقف کاذب حمام

حمام جایی است که همه می‌خواهند مکانی راحت، بزرگ و جذاب باشد. اندازه‌ی حمام ممکن است در مقایسه با سایر اتاق‌های خانه کوچکتر باشد اما ممکن است به اندازه‌ی یک آشپزخانه یا اتاق خواب هزینه داشته باشد.

سقف کاذب حمام

سقف کاذب حمام باید بنا به شرایط مکانی در مقابل رطوبت مقاوم باشد.همچنین به خاطر اندازه‌ی کوچک حمام‌ها، امروزه مردم می‌خواهند قبل از بازسازی منزل ، در مورد فضاهای مختلف ساختمان، اتاق ها ، سرویس بهداشتی ، حمام و سایر نقاط بیشتر برنامه‌ریزی کنند. استفاده از سقف کاذب در حمام چیزی است که صاحبان خانه یا به آن فکر نمی‌کنند یا در برنامه‌ریزی ساخت حمام نادیده گرفته می‌شود. 

۱- سقف کاذب مدرن حمام

سقف کاذب مدرن حمام

۲- سقف کاذب طلقی

سقف کاذب طلقی حمام

این سقف امکان نورپردازی در پشت آن را فراهم می‌کند و دیگر نگرانی پاشیده شدن آب به لامپ های حمام و سوختن آنها وجود ندارد.از طرف دیگر این نوع سقف کاذب ارتفاع سقف را کاهش نمی دهد.همچنین سقف کاذب طلقی در برابر بخار آب مقاوم نیست پس بهتر است از پوشش های آلومینیومی و گالوانیزه و یا هرپوشش ضد زنگ دیگری استفاده کرد. این سقف امکان دسترسی به فضای بالای سقف کاذب را تنها با جابه جایی طلق های سقف فراهم میکند.

۳- سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب اسمان مجازی حمام

سقف کاذب آسمان مجازی نوعی از سقف کاذب طلقی است که از زیبایی خاصی برخوردار است .

۴- سقف کاذب پلکسی گلاس

سقف کاذب پلکسی حمام

این سقف بسیار شبیه به سقف کاذب طلقی است اما از نوع پلاستیکی که بسیار شبیه به شیشه است و شفاف می باشد.در حقیقت پلکسی گلس یک نوع پلیمر است که در ساخت آن از پلی کربنات استفاده شده است.این نوع سقف بسیار مقاوم تر از شیشه است و در برابر اشعه ماوراءبنفش نیز بسیار مقاوم است.

۵- سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب حمام

این نوع سقف کاذب از یک پلیمر ساخته شده است که در صنعت ساختمان بسیار کاربرد دارد. ویژگی های مثبت این نوع سقف وزن کم، عایق حرارتی و ضد آب بودن آن است که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

۶- سقف کاذب تایل

سقف کاذب تایل حمام

نوعی از سقف کادب است که به صورت تایل های مربعی شکل هستند .ابعاد این تایل ها ۶۰ *۶۰  است که به سادگی قابل اجراست.

۷- سقف کاذب کشسان

سقف کاذب حمام

از جدیدترین سقف های کاذب است که در حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.این سقف ها در برابر رطوبت زیاد بسیار مقاوم هستند.

قبل از شروع بازسازی ساختمان واستفاده از سقفهای کاذب بهتر است با انواع سقف کاذب بیشتر آشنا شوید:

۱- فایبرگلاس

سقف کاذب حمام - فایبرگلاس

فایبرگلاس احتمالاً متداول‌ترین ماده‌ی سازنده‌ی سقف حمام است که در حمام‌های آمریکایی استفاده می‌شود. از آنجا که فایبرگلاس در برابر آب مقاوم است و کاملاً ارزان قیمت است، می‌توانید از آن برای نصب یک سقف جذاب و دوش ایستاده‌ی همه جانبه استفاده کنید.

نکته‌ی مهم این است که شما می‌توانید مواد فایبرگلاسِ از قبل برش خورده را خریداری کرده و خودتان به سرعت پانل‌ها را نصب کنید. به علاوه، فایبرگلاس در طولانی مدت از آسیب‌های ناشی از آب محافظت می‌کند.

۲- کاشی‌های سقفی

سقف کاذب حمام - کاشی سقفی

این یک گزینه‌ی استاندارد نیست، اما می‌توانید کاشی‌های صیقلی، پالایش شده و درجه یک را نیز روی سقف نصب کنید. آنها یک انتخاب عالی هستند زیرا از مواد ضد آب و کاهنده‌ی صدا ساخته شده‌اند و به آسانی تمیز می‌شوند. از ضد آب بودن مواد برای آب‌بندی درزها اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب، سقف خود را از ایجاد کپک، رطوبت زیاد و ترک خوردگی در امان نگه می‌دارید.

بهترین چیز این است که می‌توانید طرح‌های منحصر به فرد و پیچیده‌ای را پیدا کنید که امروزه در بازار موجودند. به خاطر داشته باشید که کاشی‌های سقفی با کاشی‌های دیوار و کف یکی نیستند. آنها سبک هستند و می‌توانید آنها را در سیستم سقف معلق نصب کنید.

۳- کاشی‌های سقفی پلی استایرن

سقف کاذب حمام - کاشی‌های سقفی پلی استایرن

این نوع کاشی‌های سقفی یک راه‌حل مناسب برای حمام‌های قدیمی هستند. مزیت این کاشی‌ها این است که نیازی نیست کاور قدیمی کَنده شود. می‌توانید به سرعت این کاشی‌ها را روی کاور موجود بچسبانید و در صورت لزوم آنها را با چسب مخصوص فیکس کنید.

وقتی می‌خواهید فضا را عایق‌بندی کنید و دکوراسیون حمام خود را بدون صرف هزینه‌ی زیاد بهبود ببخشید، از این گزینه‌ی سبک و قابل رنگ‌آمیزی استفاده کنید. با این حال، هنگام انجام چنین انتخابی باید مراقب باشید زیرا پلی استایرن می‌تواند خطر آتش‌سوزی داشته باشد.

۴- سقف فلزی

از آنجا که فلز از مواد سقف حمام بادوام و کاربردی است و به راحتی تمیز می‌شود، می‌توانید از آن در حمام خود استفاده کنید. پس از پرداخت‌کاریِ آن، به سطح براق زیبایی دست خواهید یافت که نمایی شیک را برای فضای شما به ارمغان می‌آورد.

در بیشتر موارد، شما چند نوع از این مواد را در اختیار دارید، از جمله مس، آلومینیوم، کروم، قلع، برنج و آهن گالوانیزه.

اگر می‌خواهید لوله‌ها و سیم‌های غیرجذاب را پنهان کنید، می‌توانید این کاشی‌ها یا ورق‌های برجسته را نیز انتخاب کنید. مزایای اصلی آنها قیمت پایین، نصب سریع و امکان برداشتِ تنها یک صفحه‌ی آسیب دیده بدون تعویض کل سقف است.

۵- رنگ‌آمیزی

اگر نمی‌خواهید مرتباً سقف خود تعویض کنید، می‌توانید آن را رنگ کنید. این یک راه‌حل ارزان و راحت است و در صورت داشتنِ چند ابزار ضروری، می‌توانید کل کار را به تنهایی انجام دهید.

به خاطر داشته باشید که سقف حمامِ رنگ شده پس از مدتی کپک‌زدگی و پوسته پوسته می‌شود. دلیل آن بخار آب ناشی از دوش و وان و چگالش است. با این حال، اگر پنجره‌ی حمام یا تهویه‌ی بسیار خوبی دارید، این گزینه‌ی عملی برای شما مناسب است.

مزیت سقفِ رنگ شده این است که می‌توانید هر سال با تغییر رنگ، کل فضای خود را تغییر دهید. بهترین رنگ‌ها برای این اتاق عبارتند از:

الف :رنگ مات

نقایص موجود در سطح را پنهان می‌کند و تابش خیره‌کننده را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر، در تمیز کردن آن مشکل خواهید داشت، زیرا این رنگ در برابر رطوبت مقاوم نیست.

ب: رنگ نیمه براق

این گزینه‌ی درخشان‌تر تا حدی در برابر رطوبت مقاوم است، اما ممکن است نور آن اعصاب خردکن باشد. بعلاوه، تمام نقایص موجود در سطح دیوار را نشان می‌دهد.

۶- اکریلیک

اکریلیک در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. شما می‌توانید از بین اندازه‌ها، الگوها، رنگ‌ها، ضخامت‌ها و طرح‌های مختلف موجود در بازار یکی را انتخاب کنید. بسته به ویژگی‌های حمام و موارد دلخواه خود، می‌توانید گزینه‌ی شفاف یا مات را نیز انتخاب کنید.

در صورت نصب چراغ‌های LED و پشتیبانی از پانل‌ها با نوارهای آلومینیومی L شکل، می‌توانید جلوه‌ای چشمگیر به فضا بدهید. به دلیل این که ورق‌های اکریلیک سبک وزن هستند، می‌توانید در صورت لزوم سریعاً آنها را برای تمیزکاری و نگهداریِ منظم جدا کنید.

۷- دیوار خشک (تخته سبز)

یکی دیگر از مواد سقف حمامِ بسیار مقاوم در برابر رطوبت و ارزان قیمت وجود دارد که شما آن را دوست خواهید داشت. بهترین گزینه انتخاب یک بافتِ ذرت بو داده، پوست پرتقال یا بافت پاشیده (splatter) برای کاهش صدا و مخفی نگه داشتن عیب‌های پس از نصب است.

برای محافظت بیشتر و جلوه‌ی جذاب، می‌توانید آن را با رنگ ضد آب رنگ‌آمیزی کنید. این ماده به خودی خود سبز است اما شما می‌توانید هر رنگی را که مناسبتان باشد انتخاب کنید. یک سقفِ کاملاً رنگ‌آمیزی شده برای سال‌ها نیاز به نگهداری ندارد.

معمولاً باید آن را مستقیماً به تیرچه‌های سقفی غیرقابل مشاهده و نواری بچسبانید. به این ترتیب می‌توانید سقف آسیب دیده و قدیمی را بپوشانید.

۸- تخته سیمان (سمنت برد)

سقف کاذب حمام - تخته سیمان (سمنت برد)

تخته سیمان همیشه یک ماده‌ی ایده‌آل برای فضاهای مرطوب، مانند حمام است. قبل از نصب تخته سیمان می‌توانید از آن به عنوان ماده‌ی پشتیبان برای پوشاندن دیوار استفاده کنید. هنگامی که کاشی‌ها شروع به ترک خوردن و نشت آب از طریق دیوار می‌کنند، این پوشش از سقف در برابر ایجاد کپک محافظت می‌کند.

تخته سیمان در بخش‌های مرطوب مانند گوشه‌ها و سقف بالای کابین دوش می‌تواند بسیار مهم باشد. به خاطر داشته باشید که رطوبت از میان تخته سیمان عبور می‌کند زیرا در برابر آب غیرقابل نفوذ نیست. بنابراین، باید ورق‌های پلاستیکی را زیر آن بچسبانید تا مانع رطوبت شود.

۹- پانل زدن

این روش روکش سقف ۵۰ سال پیش بسیار محبوب بود. امروزه، این گزینه دوباره به عنوان یک گزینه‌ی ایده‌آل برای پنهان کردن سقف زشت و آسیب دیده بکار می‌رود. بخاطر داشته باشید که ابتدا باید یک چارچوب متصل کنید تا پانل‌ها به طور ایمن روی آن محکم شوند. امروزه بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از بهترین پانل‌های موجود را انتخاب کنید:

– ACP (پانل‌های کامپوزیت آلومینیومی)

این پانل‌ها شامل یک هسته‌ی ساخته شده از پلی اتیلن ترموپلاستیک هستند که بین دو ورق آلومینیوم قرار گرفته است. این ماده تقریباً صاف، سبک وزن و هموار است، اما در عین حال مستحکم می‌باشد.

این بهترین گزینه برای سرویس‌های بهداشتیِ مستعد رطوبت است. بسته به سلیقه‌ی خود، می‌توانید از بافت‌های ساده، مرمر یا فلزی برای این ورق‌ها استفاده کنید.

– پانل‌های سقفی پی وی سی

سقف کاذب حمام -پانل سقفی پی وی سی

پانل‌های سقفی پی وی سی معاصر کاملاً ضد آب هستند و همین امر آنها را به یک راه‌حل عالی برای حمام با مشکلات میعان تبدیل می‌کند. این یک گزینه‌ی سبک، ارزان، تمیز، با دوام و از نظر بصری جذاب است. شما می‌توانید آنها را به عنوان یک پرداخت‌کاریِ عالی به تنهایی نصب کنید تا از فضای شما در برابر کپک، باکتری و آتش محافظت کنند.

۱۰- شیشه

شیشه یک راه‌حل شیک و پیچیده برای سقف حمام شما است. اگر حمام‌ شما کم ارتفاع و بدون پنجره است، شیشه باعث می‌شود حمام از نظر بصری جادارتر شود.

۱۱- سقف کاذب شیشه‌ای

سقف کاذب حمام - سقف کاذب شیشه‌ای

بسیاری از تولیدکنندگان سقفهای کاذبِ ساخته شده از شیشه‌ی غیر بلوری را عرضه می‌کنند زیرا عایق بسیار خوبی است و زیبایی ظاهری فضا را بهبود می‌بخشد. آنها اغلب برخی مواد افزودنی را اضافه می‌کنند تا غیرشفاف باشد و شکننده نباشد، که این امر باعث می‌شود این ماده برای سقف حمام منزل شما ایده‌آل باشد.

۱۲- روکش فلزی پی وی سی

سقف کاذب حمام

از آنجا که روکش فلزی ماده‌ای ضدآب است، گزینه‌ای فوق‌العاده برای سقف حمام می‌باشد. این ماده ساخته شده از پانل‌های پی وی سی با دوام با نصب آسان است و به نگهداری زیادی احتیاج ندارد. به علاوه، از ایجاد کپک جلوگیری خواهد کرد، اگرچه سطح رطوبت در توالت زیاد است.

۱۳- روکش الوار

در طی دهه ۶۰ و ۷۰ چوب یک ماده‌ی انتخابی بود، اما امروزه افراد زیادی تصمیم به نصب آن در حمام ندارند. چوب در محیط با رطوبت بالا منبسط و منقبض می‌شود.

بنابراین، شما باید آن را با مواد پیشرفته رنگ‌آمیزی کنید یا جلا بزنید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود. در غیر این صورت، چوب شروع به پوسیدگی می‌کند و با گذشت زمان مستعد کپک می‌شود. از طرف دیگر، سازندگان از تخته‌های چوبی به عنوان اجزای سقف استفاده می‌کنند، زیرا شیک و پیچیده به نظر می‌رسند.

۱۴- گچ (گچ پاریس)

شما می توانید پلاسترهای پاریسِ ارزان قیمت، مقاوم در برابر آب و سبک وزن را در اندازه‌های مختلفی پیدا کنید. این تخته‌های گچی گزینه‌ی بسیار خوبی برای سقف دوش شما هستند زیرا مستعد ایجاد کپک نیستند. بعلاوه، اگر می‌خواهید عایق صدا و گرما را برای فضای خود تعبیه کنید، این تخته‌ها عالی هستند.

اگر سقف شما به خاطر قابل رویت بودنِ مجاری تهویه و سایر لوله‌ها زشت شده است، می‌توانید با نصب این مواد سقفی کاذب بسازید و حمام خود را جذاب‌تر کنید. با این حال، فقط در صورتی که در یک منطقه‌ی گرم زندگی کنید می‌توانید این مواد سقف حمام را انتخاب کنید.

۱۵- پلاسترِ رنگ شده

سقف کاذب حمام - پلاسترِ رنگ شده

اگرچه پلاسترِ رنگ شده رایج‌ترین ماده‌ی سقف حمام است، اما یکی از بدترین راه‌حل‌های ممکن است که می‌توانید استفاده کنید. مشکل اصلی نوع رنگی است که به مرور زمان پوسته پوسته شده و حباب می‌زند، به علاوه با گذشت زمان می‌توانید رشد کپک را مشاهده کنید.

ویژگی های سقف کاذب حمام

تجربه ثابت کرده است که استفاده از سقف‌های گچی و سیمانی در حمام و سرویس بهداشتی به دلیل فضای نمناک و مرطوبی که دارند، گزینه مناسبی نبوده و مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورده است. چرا که این سقف‌ها به نوعی جاذب رطوبت بوده و منجر به نم دادن قسمت‌های مختلفی از سقف می‌شود. وجود رطوبت و نمناک شدن سقف علاوه بر ایجاد ترک، منجر به پوسته‌پوسته شدن، به وجود آمدن لکه‌های زرد رنگ و گاهی اوقات آسیب و تخریب سقف می‌شود. به همین دلیل است که امروزه سقف‌های گچی و سیمانی دیگر در سقف حمام و سرویس‌ها بهداشتی به کار برده نمی‌شوند و سقف‌های کاذب جایگزین آن‌ها شده‌اند. سقف‌های کاذب با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که دارند، گزینه بسیار مناسبی برای تعبیه در سقف حمام‌ها هستند. از ویژگی‌های مثبت این سقف‌ها می‌توان به مقاومت ان‌ها در برابر رطوبت اشاره کرد. سقف کاذب حمام برخلاف سقف‌های سنتی و قدیمی ضد رطوبت بوده و نم نمی‌دهد. این ویژگی منجر به افزایش طول عمر مفید آن و در نهایت صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

نورپردازی سقف حمام

اغلب افراد به نورپردازی سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها اهمیت زیادی نمی‌دهند و روشنایی و نورپردازی سقف حمام و سرویس‌های بهداشتی نسبت به نورپردازی دیگر فضاهای یک ساختمان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اما امروزه به دلیل تمایل به داشتن فضای زیباتر و پرنورتر، نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد. از آنجایی که در سقف‌های کاذب فاصله سقف را کوتاه‌تر می‌کنند، نورپردازی آن‌ها بهتر و زیباتر انجام می‌شود. برای نورپردازی در سقف‌های کاذب حمام، از ابزارهای مختلف در طرح‌های متنوع استفاده می‌شود. همچنین به دلیل ساختاری که این سقف‌ها دارند، امکان نورپردازی سقف حمام‌ها به صورت مخفی نیز وجود دارد. چرا که می‌توان لامپ‌ها و چراغ‌ها را درون سقف نصب کرد.

 

از  دیگر ویژگی‌های سقف کاذب حمام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • به علت وزن کم و سبکی که دارا می‌باشند، امکان جابه جایی آن‌ها وجود دارد.
  • از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و موجب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
  • در برابر اشعه ماوراء بنفش، اشعه خورشید، مواد شیمیایی و مواد صنعتی مقاوم است.
  • در برابر ضربه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.
  • در نورپردازی‌ها به خوبی نور را از خود عبور می‌دهد.

 

چرا از سقف کاذب حمام استفاده کنیم؟

 

همان طور که گفته شد، استفاده از سقف‌های معمولی و گچی برای حمام با مشکلاتی همراه است. بنابراین تنها جایگزین مناسبی که می‌توان انتخاب کرد، سقف‌ کاذب حمام است. استفاده از سقفهای کاذب، از بهترین گزینه‌ها برای سقف حمام است. چرا که فضای حمام و دستشویی فضایی مرطوب است. بنابراین ابزار و مصالح به کار برده شده در آن باید به گونه‌ای باشند که در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار فرسودگی نشوند. سقفهای کاذب از این ویژگی برخوردار بوده و از بروز مشکلات رطوبتی جلوگیری می‌کند.

برخلاف سقف‌های معمولی، سقف‌های کاذب مانع از رسیدن رطوبت حمام به سقف می‌شوند. این ویژگی از پوسته‌پوسته شدن، ترک برداشتن و برجسته شدن سقف جلوگیری می‌کند. همچنین با استفاده از سقف‌های کاذب، مانند سقف‌های گچی تایل‌ها رطوبت را جذب نکرده و سقف به دلیل لکه‌های ناشی از جذب رطوبت تغییر رنگ نمی‌دهد. به این ترتیب زیبایی ظاهری سقف نیز حفظ می‌شود. علاوه بر زیبایی، جاذب رطوبت نبودن و مقاومت سقف‌ کاذب  حمام در مقابل رطوبت و نم از خسارات و آسیب‌های احتمالی ناشی از نفوذ رطوبت به سقف نیز جلوگیری کرده و از آن محافظت می‌کند. در نتیجه این ویژگی‌ها، می‌توان گفت استفاده از سفف کاذب برای حمام می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده و مقرون به صرفه‌تر باشد. علاوه بر این، سقفهای کاذب قابلیت پوشش کامل تأسیسات ساختمانی را دارد و از آنجایی که اغلب در سقف حمام‌ها تأسیسات ساختمانی و سیم‌های زیادی وجود دارند و در معرض دید قرار داشتن آن‌ها جلوه و ظاهر نامناسبی دارد، استفاده از سقفهای کاذب برای حمام می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. نمایان شدن اتصالات در سقف، می‌تواند نمای حمام را زشت کرده و زیبایی آن را از بین ببرد. دیگر مزیت سقف‌های کاذب کم وزن بودن مصالح به کار برده شده در آن است که با فاصله‌ی زیادی از سقف اصلی نصب می‌شود و به همین دلیل می‌تواند تأسیسات ساختمانی زیر سقف را به طور کامل پوشش دهد. پوشیده شدن تأسیسات ساختمانی توسط سقفهای کاذب، معایب سقف اصلی زیرین را نیز می‌پوشاند.

 

اجرای سقف کاذب حمام در تهران و کرج

 

طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون یک ساختمان یک حرفه و هنر چند جانبه است که چندین مولفه مهم و اساسی را دربر می‌گیرد. این چند مولفه عبارتند از برنامه ریزی، بررسی محیط، تحقیق، کیفیت، برقراری ارتباط موثر با کارفرمایان یک پروژه، اداره پروسه ساخت و ساز و در نهایت اجرای طرح کلی است. طی شدن بی عیب و نقص تمامی این مراحل نیازمند تیمی درجه یک و حرفه‌ای است که بتواند پروژه‌ها را با موفقیت به پایان برساند. شرکت کیان دکور یک شرکت مهندسی و معماری است که پروژه‌های مختلفی را در شهرهای تهران و کرج بر عهده گرفته و تمامی مراحل پروژه را توسط استادکارهای حرفه‌ای و کاربلد در کیفیتی بالا به سرانجام می‌‌ساند. یکی از این پروژه‌‌ها، اجرای سقف کاذب حمام در دو شهر تهران و کرج است که این شرکت با سرعت و کیفیت بالا و در عین حال جلب رضایت کارفرمایان انجام می‌دهد.

 

هزینه اجرای سقف کاذب حمام

 

قیمت مصالح ساختمانی و هزینه طراحی و اجرای دکوراسیون قسمت‌های مختلف یک ساختمان  با توجه به عوامل مختلفی می‌تواند متفاوت باشد. هزینه سقف کاذب حمام نیز از این قائله مستثنی نبوده و مولفه‌های مختلفی می‌توانند بر آن تاثیر بگذارند. برای نمونه از مولفه‌ها موثر در قیمت سقف کاذب حمام می‌توان به نوسان قیمت‌ها، میزان دستمزد نصاب، شرایط محیط، تعداد تایل‌ها و سازه‌های به کار برده شده، فضای کلی، ابعاد و مساحت، مصالح به کار برده شده و غیره اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده، یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها سختی کار است. چرا که سازه‌بندی هر محیط و تعداد تایل‌ها و نحوه نصب آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. با توجه به موارد بیان شده، قیمت واحد و دقیقی نمی‌توان برای هزینه اجرای سقف کاذب حمام بیان کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شرکت کیان دکور مراجعه کرده و با برقراری ارتباط با تیم فروش از قیمت‌ و نمونه کارهای موجود مطلع شوید.

تماس بگیرید

09126214611