مروزه کناف ها سهم بزرگی در اجرای دکوراسیون داخلی دارند و در موارد مختلفی از آن ها استفاده می شود. این تایل ها را در انواع و اندازه های مختلفی تولید می کنند و همین امر سبب می شود تا در موارد گوناگونی بتوان از آن ها استفاده کرد. از این رو خوب است که با نحوه ساخت دیوار پیشخوان با کناف بیش تر آشنا شوید. مزایا و معایب این کار را بشناسید و علت انجام این کار برایتان مشخص شود.

ساخت دیوار پیشخوان با کناف

امروزه با توجه به متریال هایی که تولید می شود، ساخت دیوار پیشخوان با کناف نیز امکان پذیر شده است. برای انجام این کار نیاز است که از دیوار های جدا کننده  کناف استفاده شود. این دیوار ها کاملا غیر باربر بوده و به منظور تقسیم بندی فضای داخلی می توان از آن ها استفاده کرد. برای ساخت این دیوار ها از قاب های فولادی سبک با مقاطع C وU استفاده می کنند و بر روی آن ها را با لایه های روکش دار گچی می پوشانند. این لایه ها با استفاده از پیچ های مخصوصی به قاب فولادی متصل شده و ثابت می مانند. درز های میان این تایل ها را با نوار های مخصوصی می پوشانند. با این کار یک سطح صاف و یکدست ایجاد می شود که قابل رنگ آمیزی بوده و کاملا زیبا است.

فضای بین این دو لایه گچی خالی بوده و همین امر سبب می شود تا این نوع دیوار ها عایق مناسبی برای صدا و حرارت به شمار آیند. از طرفی از این فضای خالی برای عبور لوله کشی و تاسیسات الکتریکی و مکانیکی استفاده می کنند. این تایل ها را به شکل های مختلفی می توان در کنار هم قرار داده و در نتیجه دیوار هایی با اشکال مختلف اجرا می شوند. دیوار های پیشخوان نیز به دلیل آن که فشار و نیروی خاصی تحمل نمی کنند، می توانند با استفاده از این متریال ها اجرا شوند.

اجرای دیوار پیشخوان با کناف

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به دنبال تفکیک بهتر فضا و زیبا سازی در محیط داخلی ساختمان ها هستند. یکی از بهترین و زیبا ترین کار هایی که در این زمینه صورت می گیرد، اجرای دیوار پیشخوان است. معمولا این کار در انواع کافی شاپ ها، رستوران، مغازه ها و فروشگاه های لوکس، اداره و کسب و کار های مختلف انجام می شود. با این کار می توان فضای خاصی برای منشی و یا فروشنده در نظر گرفت. از این طریق نظر مشتری به کسب و کار شما بیش تر جلب شده و می توان کسب و کار را رونق بخشید. ساخت دیوار پیشخوان با کناف یکی از به روز ترین روش ها برای اجرای این نوع دیوار ها می باشد. طراحان دکوراسیون داخلی با این کار فضایی بسیار لوکس فراهم می کنند تا از این طریق فضای داخلی زیبای خلق کرده و به کسب و کار ها رونق دهند.

برای این کار از طرح های مختلفی می توان استفاده کرد. همچنین می توان این تایل ها را رنگ آمیزی کرد و با اجرای یک نورپردازی مناسب فضای بسیار لوکسی را خلق کرد. به دلیل خالی بودن فضای پشت این دیوار ها و فاصله داشتن با دیوار اصلی، می توان سیم کشی ها را از پشت آن عبور دادهو با لامپ های هالوژنی یک نورپردازی زیبا ایجاد کرد. همچنین امکان اجرای لاینر های نوری نیز بر روی این دیوار ها امکان پذیر است.

اجرای دیوار پیشخوان با کناف

مزایای ساخت دیوار پیشخوان با کناف

اگر برای اجرای دکوراسیون فضای داخلی در فضا های اداری، فروشگاهی و مغازه ها به ساخت دیوار پیشخوان با کناف می پردازید، باید بدانید که انتخاب هوشمندانه ای انجام داده اید. اجرای این دیوار ها با متریال های دیگری نیز امکان پذیر است اما کناف ها به دلیل مزیت هایی که دارند، انتخاب های مناسب تری برای انجام این کار هستند. مهم ترین مزایای ساخت دیوار های پیشخوان با این روش عبارتند از:

  • این متریال ها بسیار سبک و کم وزن بوده و کار با آن ها بسیار راحت است.
  • نصب و اجرای دیوار پیشخوان با این روش بسیار ساده بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.
  • با استفاده از این تایل ها می توان دیوار های پیشخوان با طرح های بسیار متنوع و مدرنی اجرا کرد.
  • امکان ساخت طرح های هندسی، منحنی ها و یا خطوط عمودی مختلف با استفاده از این تایل ها امکان پذیر است.
  • این تایل ها قابلیت رنگ آمیزی داشته و می توان با توجه به دکوراسیون داخلی خانه خود آن ها را رنگ کرد.
  • امکان اجرای نورپردازی با لامپ های هالوژنی و یا اجرای لاینر نوری بر روی این دیوار ها وجود دارد.
  • می توان اسم فروشگاه و یا آرم و لوگو آن را نیز با این متریال ها طراحی کرده و بر روی دیوار پیشخوان نصب کرد.
  • و …
مزایای ساخت دیوار پیشخوان با کناف
مزایای ساخت دیوار پیشخوان با کناف

کلام آخر ساخت دیوار پیشخوان با کناف

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی با توجه به شناختی که نسبت به کناف ها دارند، در موارد مختلفی از این محصولات استفاده می کنند. ساخت دیوار پیشخوان با کناف یکی از کاربرد های جدید و بسیار جذاب این تایل ها می باشد. این متریال ها بسیار سبک بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا هستند. از طرفی امکان اجرای نورپردازی و رنگ آمیزی در آن ها وجود داشته و می توان این تایل ها را به اشکال مختلفی در آورد. همچنین می توان لوگو و یا اسم شرکت و یا فروشگاه ها را طراحی کرده و بر روی تایل ها نصب کرد.  برای اجرای سایر مدل های دیوار کناف نیز می توانید به تیم کیان دکور اعتماد کنید.

سوالات متداول برای ساخت دیوار پیشخوان با کناف

  1. یک گروه حرفه ای برای ساخت دیوار پیشخوان با کناف معرفی کنید؟

برای این کا کافیست به سایت کیان دکور مراجعه کنید تا یکی از حرفه ای ترین تیم های مجری خود را برای ساخت این دیوار ها به محل شما اعزام کنند.

  1. هزینه ساخت دیوار پیشخوان با کناف چقدر می شود؟

این کار با توجه به کیفیت متریال به کار رفته، میزان پیچیدگی طرح های اجرا شده، نوع نورپردازی و همچنین متراژ فضایی که به این کار اختصاص می دهید، قیمت گذاری می شوند.

  1. آیا سایت کیان دکور فقط در زمینه اجرای دیوار پیشخوان فعالیت دارد؟

خیر، این مجموعه خدمات متنوع و بی نظیری در زمینه اجرای انواع سقف و دیوار های دکوراتیو به مشتریان خود ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =