سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه چیست؟

سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه یکی از بهترین روش های زیباسازی آشپزخانه است. همانطور که بهتر می دانید، آشپزخانه مهم ترین بخش هر منزلی بوده و زیبایی آن می تواند در دکوراسیون داخلی منازل تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. آسمان مجازی یکی از جدیدترین انواع سقف کاذب بوده که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این سازه می تواند تا حد زیادی در لوکس شدن آشپزخانه شما تاثیر بسزایی بگذارد. لازم است بدانید که این مدل از سقف کاذب در مدل های بسیار متنوع و خاصی طراحی شده و به اجرا می رسد. در ادامه به بررسی بیشتر اجرای سقف آسمان مجازی برای آشپزخانه می پردازیم.

 

اجرای سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه

با اجرای سقف کاذب آشپزخانه مدل اسمان مجازی می توانید جلوه جدیدی را به فضای آشپزخانه خود، هدیه دهید. این سازه با ظرافت و دقت بالایی طراحی شده به طوری که شما تصور می کنید که یک آسمان زیبا و جذاب را در سقف آشپزخانه دارید. اگر می خواهید با پرداخت هزینه ای مناسب تحول بزرگی را در آشپزخانه ها ایجاد کنید، قطعا انتخاب آسمان مجازی می تواند یکی از بهترین انتخابات ممکن باشد. این مدل از سقف کاذب نور بیشتری را برای محیط به ارمغان می آورد. در حال حاضر نمونه های بسیار متنوعی از آسمان مجازی آشپزخانه به اجرا رسیده و همین موضوع باعث شده تا محبوبیت این سازه روز به روز بیشتر شود. این نوع سقف کاذب در عین زیبایی می تواند شرایط بهتری را برای نورپردازی آشپزخانه فراهم کند. ترکیب آسمان مجازی در کنار نورپردازی زیبا و سایر لوازم آشپزخانه می تواند یک فضای بسیار خارق العاده و دلنشین را فراهم کرده و حضور ر آشپزخانه را برای خانوم ها لذت بخش تر کند. برای اجرای انواع آسمان مجازی آشپزخانه و سایر مکان ها می توانید به تیم کیان دکور اعتماد کنید.

 

 

نصب سقف کاذب آشپزخانه آسمان مجازی 

مزایا نصب آسمان مجازی برای آشپزخانه

شاید تصور کنید که سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه تنها جنبه زیبایی دارد. اما بایستی بگوییم که اجرای این نوع سقف کاذب دارای مزایا مختلفی است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این مدل از تایل ها را می توان به راحت شست و تمیز کرد.
  • آسمان مجازی دارای قابلیت چاپ بوده و می توان هر نوع طرح و مدلی را روی آن اجرا کرد.
  • این نوع سقف کاذب حمل و نصب بسیار آسانی داشته و اجرای آن در زمان کمی انجام می شود.
  • سقف آسمان مجازی دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده به همین خاطر نیز برای استفاده در آشپزخانه انتخاب مناسبی است.
  • این نوع تایل در برابر حرارت و گرد و غبار مقاوم بوده و تغییر ظاهر نمی دهد.
  • آسمان مجازی را می توان در هر اندازه و شکلی اجرا کرد.
  • قیمت سقف آسمان مجازی آشپزخانه بسیار مقرون به صرفه است.
  • تعویض و تعمیر آن بسیار آسان است.
  • این نوع سقف کاذب را می توان به شکل های متنوعی اجرا کرد.

قیمت آسمان مجازی آشپزخانه

قیمت سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه ثابت نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت اجرای آسمان مجازی می توانید به صفحه قیمت سقف کاذب مراجعه کرده و از جدول ها قیمت ها دیدن کنید. همچنین می توانید با برقراری تماس با کارشناسان کیان دکور با شماره ۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ ارتباط برقرار کنید. سپس متراژ سقف آشپزخانه و مدل نظر خود را به کارشناسان ما اعلام کرده تا از قیمت ها به صورت دقیق مطلع شوید. همانطور که گفته شد، آسمان مجازی آشپزخانه در مدل ها و طرح های متنوعی ساخته شده و اجرا می شود. به همین خاطر نیز هزینه این مدل سقف کاذب متفاوت می باشد. می توان گفت که مهم ترین عوامل موثر در قیمت آسمان مجازی برای آشپزخانه، ابعاد تایل ها، ضخامت و نوع طرح چاپی است. برای سایر موارد هزینه اجرای آسمان مجازی، تفاوت چندانی ندارد. شما می توانید این تایل ها را در رنج قیمتی متفاوتی انتخاب کرده و جلوه تازه ای را به محیط مورد نظر خود ببخشید.

نصب جدیدترین مدل های سقف آسمان مجازی برای آشپزخانه

در کیان دکور می توانید جدیدترین مدل های سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه را مشاهده کرده و براساس ترجیح خود هر یک از آن ها را انتخاب کنید. تیم حرفه ای کیان دکور دارای سالیان زیادی تجربه در حوزه اجرای سقف کاذب و کناف دارد و می تواند هر مدلی را برای شما به بهترین شکل ممکن، اجرا کند. در مجموعه ما نصب سقف آسمان مجازی با بهترین متریال صورت می گیرد. کیان دکور تمامی تایل های اجرایی خود را به صورت تضمینی به اجرا می رساند.

سخن پایانی سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه

سقف  آسمان مجازی آشپزخانه یکی از محبوب ترین سقف های امروزی برای آشپزخانه بوده و تاثیر فوق العاده را در محیط دارد. این سقف مزایا متعددی را به همراه داشته که در این مطلب به طور کامل به آن ها اشاره کردیم.

سوالات متداول سقف کاذب آسمان مجازی برای آشپزخانه </h4>

۱.آیا می توان سقف آسمان مجازی آشپزخانه را شست؟

بله این تایل ها قابلیت شستشو دارند.

۲.آیا می تواند این سقف ها را جابجا کرد؟

بله حمل و تعویض سقف کاذب آسمان مجازی بسیار راحت است.

۳. قیمت سقف آسمان مجازی آشپزخانه چه قدر است؟

برای اطلاع ها از قیمت ها می توانید با کارشناسان کیان دکور ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 7 =