امروزه طراحان داخلی ایده های بسیار جذابی برای طراحی فضای داخلی دارند که یکی از برترین و کاربردی ترین آن ها، اجرای دکور با کناف است. کناف ها به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارند می توانند به شکل های مختلفی در آمده و در طرح و نقش های بسیار لوکس و مدرنی اجرا شوند. از این رو در مورد گوناگونی از اجرای دکوراسیون داخلی می توان از آن ها استفاده کرد. برای انجام این کار می توانید به سایت کیان دکور مراجعه کرده و از خدمات متنوع و ارزشمند این مجموعه بهره مند شوید.

ویژگی اجرای دکور با کناف

اجرای دکور با کناف یک کار بسیار هوشمندانه است. افراد می توانند اجرای دکور در فضا های مختلف از این نوع متریال ها استفاده کنند. بسیاری از افراد با استفاده از این محصولات، فضای سالن پذیرایی خود را دکوراسیون کرده و یا برای آشپزخانه و یا حتی اتاق خواب ها از آن ها استفاده می کنند. این متریال ها برای اجرای دکور در فضا های اداری، فروشگاهی و کسب و کار های مختلف نیز قابل استفاده می باشد. برای ساخت این تایل ها از لایه های روکش دار گچی استفاده می کنند. این لایه ها بر روی یک قاب فولادی نصب شده و میان آن ها فضای خالی وجود دارد.

این فضای خالی سبب می شود تا این تایل ها به یک عایق مناسب برای صدا و حرارت تبدیل شوند. این تایل ها را می توان در رنگ های مختلفی رنگ آمیزی کرده و به راحتی قابل برش هستند. امروزه اکثر فضا های داخلی را با استفاده از این متریال ها تزئین کرده و نورپردازی می کنند. با این کار فضایی زیبا، لوکس و در عین حال بسیار روشن خلق می شود که با سلیقه و نظر اکثر افراد سازگار است.

اجرای دکور آپارتمان های مسکونی با کناف

امروزه اجرای دکور با کناف در خانه های مسکونی بسیار رونق گرفته است. اکثر خانواده ها برای خلق فضایی به روز و مدرن تلاش می کنند تا دکوراسیون فضای داخلی را تغییر دهند. برای این کار از کناف ها استفاده کرده و یک دکور بسیار زیبا اجرا می کنند. معمولا با این متریال ها یک سقف کاذب مناسب اجرا می کنند. این سقف ها می توانند در طرح و مدل های بسیار متنوع  مختلفی اجرا شوند. بر روی این نوع سقف ها با لامپ های هالوژنی و یا لاینر های نوری نورپردازی می کنند. با این کار فضا را روشن تر کرده و بسیار جذاب تر می کنند. استفاده از این متریال ها فقط به سقف های کاذب محدود نمی شود. با کمک این تایل ها یک تی وی وال زیبا طراحی کرده و اجرا می کنند.

یک دیوار از سالن پذیرایی به تلویزیون اختصاص داده و آن را با این متریال ها تزئین می کنند. یک میز ساده نیز به دیوار نصب کرده و تلویزیون را بر روی آن قرار می دهند. این تی وی وال ها نیز برای جذابیت بیش تر، نورپردازی شده و رنگ آمیزی می شوند. گاهی اوقات حتی دیوار راهرو ها و یا اتاق خواب ها نیز با این محصولات پوشش داده شده و با لاینر های نوری نورپردازی می شوند. تنوع اجرای کار با این تایل ها بسیار زیاد بوده و در بخش های مختلفی از خانه می توان از این محصولات استفاده کرد.

اجرای دکور آپارتمان های مسکونی با کناف
اجرای دکور آپارتمان های مسکونی با کناف

اجرای دکور با کناف در کسب و کار های مختلف

امروزه کسب و کار های مختلف تلاش می کنند تا با اجرای دکور با کناف، فضایی لوکس و بسیار جذاب خلق کنند. این امر سبب می شود تا نظر مشتری جلب شده و همه روزه بر تعداد آن ها افزوده باشد. با افزایش مشتری ها کسب و کار ها نیز رونق گرفته و افراد می توانند به درآمد های بالاتری دست یابند. بنابراین اجرای یک دکور مناسب در این فضا ها می تواند با مزیت های زیادی همراه باشد. برا این کار معمولا از سقف های کاذب استفاده می کنند و با نورپردازی بر روی آن ها، فضا را جذاب تر می کنند. اشکال و طرح های مختلفی با این تایل ها اجرا کرده و به عنوان سقف کاذب استفاده می کنند.

علاوه بر این، برای پارتیشن بندی ها، جدا سازی فضا های مختلف در کسب و کار ها نیز از این نوع تایل ها استفاده می کند. امروزه دیوار پیشخوان و میز منشی را نیز با استفاده از همین متریال ها می سازند. آرم و لوگو کسب و کار نیز با همین تایل ها طراحی شده و بر روی دیوار های فضای داخلی و یا میز پیشخوان نصب می شود. گاهی اوقات حتی از این تایل ها بر روی دیوار ها استفاده کرده و قسمت پشت آن را نورپردازی می کنند. با این کار ها در حقیقت فضای داخلی را بازسازی کرده و یک دکوراسیون لوکس و بسیار مدرن برای آن طراحی می کنند.

اجرای دکور با کناف در کسب و کار های مختلف
اجرای دکور با کناف در کسب و کار های مختلف

مزایای استفاده از کناف برای دکورسیون داخلی

اجرای دکور با کناف می تواند با مزایای زیادی برای افراد همراه باشد. این محصولات به دلیل خصوصیاتی که دارند، می توانند انتخاب مناسبی برای اجرای دکوراسیون داخلی در فضا های مختلف باشند. مهم ترین مزایای استفاده از این تایل ها عبارتند از:

  • قابلیت اجرا در بخش مختلفی از فضای داخلی
  • وزن کم و کاربری آسان
  • نصب و اجرای دکور بسیار سریع و آسان با این متریال ها
  • قابلیت رنگ آمیزی این تایل ها
  • دوام بالا و طول عمر مناسب
  • قابل اجرا در طرح های مختلف
  • قابلیت اجرای نورپردازی و استفاده از لاینر های نوری در آن ها
  • مخفی کردن تاسیسات ساختمانی و سیم کشی های برق
  • پوشاندن عیوب سقف و دیوار ها
  • و …

کلام آخر اجرای دکور با کناف

اجرای دکور با کناف یک انتخاب بسیار درست و هوشمندانه است. این متریال ها به دلیل وزن کم و قابلیت شکل پذیری بالا و فراهم نمودن شرایط برای نورپردازی فضا ها، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این محصولات می توان در مدت زمان کوتاهی دکوراسیون فضای داخلی خانه ها، مراکز اداری، فروشگاه ها و کسب و کار های مختلف را اجرا کرد. برای اجرای دکور  و انواع سقف کاذب در این فضا ها می توانید از سایت کیان دکور کمک بگیرید.

سوالات متداول برای اجرای دکور با کناف

  1. آیا از این متریال ها می توان در سرویس های بهداشتی و حمام ها استفاده کرد؟

بله، البته برای این کار بهتر است از نمونه های ضد آب این محصولات استفاده کنید که طول عمر بالاتری داشته و برای محیط های مرطوب مناسب هستند.

  1. آیا برای اجرای سقف کاذب در پارکینگ ها نیز می توان از کناف ها استفاده کرد؟

بله، امروزه نمونه هایی از این تایل ها تولید می شوند که بسیار مقاوم بوده و برای اجرای سقف در این گونه فضا ها مناسب هستند.

  1. طول عمر کناف ها چقدر است؟

این محصولات طول عمر مناسبی دارند و با رعایت کردن نکات لازم می توانید طول عمر آن ها را افزایش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =