بهترین مدل های کناف سقف ساده و شیک برای پذیرایی

کناف سقف ساده و شیک برای پذیرایی امروزه بسیار پرطرفدار است چرا که این طرح‌ها مزایای بالایی دارند. کناف شیک در کاهش بار ساختمان و افزایش طول عمر آن بسیار مؤثر می‌باشد. همچنین در کاهش هزینه‌ها و جذابیت سقف تأثیر بالایی دارد. در پذیرایی‌های دارای سقف کوتاه این طرح‌ها بیشتر استفاده می‌شوند. در انتخاب کناف شیک و ساده به دکوراسیون منزل و رنگ  دیگر اشیاء توجه داشته باشید. طرح کناف سقف در زیبایی کلی منازل مؤثر است. اجرای کناف بصورت ساده و در عین حال شیک در جذابیت آن تأثیر گذار می‌باشد. در این مقاله با کناف ساده و شیک پذیرایی بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی کناف سقف ساده و شیک برای پذیرایی

امروزه استفاده از کناف در ساختمان‌های مختلف بسیار افزایش یافته است چون زیبایی خاصی به آن‌ها می‌بخشد. سقف در دکوراسیون داخلی منزل تأثیر بالایی دارد چون بیشتر در دید می‌باشد. اگر سقف  شیک و زیبا  باشد جذابیت خاصی در محیط منزل ایجاد می‌کند. در حال حاضر کناف گزینه‌ی بهتری برای تزیین سقف ساختمان می‌باشد.

در گذشته از مجسمه‌های گچی برای تزیین سقف استفاده می‌کردند. گچ بار سنگینی در سقف واحد‌های مسکونی ایجاد می‌کند و از عمر آن می‌کاهد. در کناف کاری گچ را تنها بعنوان روکش روی آن بکار می‌برند. کناف علاوه بر ایجاد زیبایی خاص وزن سبکی دارد و وزن سقف را کاهش می‌دهد. در ساختمان‌ها آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی به کناف متفاوتی نیاز دارند. پذیرایی مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش ساختمان است چون برای نشیمن و پذیرایی از مهمان‌ها بیشتر استفاده می‌شود. کناف آن باید بسیار خاص و جذاب باشد.

افراد مختلف از مدل‌ها و طرح‌های متنوع کناف برای پذیرایی بهره می‌گیرند. مدل‌های کلاسیکی، مدرن، ساده و شیک و ساده نمونه‌هایی از آن‌ها می‌باشند. شیک و  ساده محبوبیت بالایی در بین افراد مختلف  دارد. چون از جهات مختلف حائز اهمیت است. در کاهش هزینه‌ها و ایجاد زیبایی بصری خاص بسیار مؤثر می‌باشد. گذشت زمان طرح آن را قدیمی‌تر نمی‌سازد و پس از سال‌ها  به تعویض آن نیاز پیدا نخواهید کرد. قیمت کناف در هر یک از مدل ها می تواند متفاوت باشد.

نمونه سقف کناف ساده و شیک
اجرای کناف در طرح های ساده

مزایای نصب کناف ساده و شیک پذیرایی

استفاده از کناف ساده و شیک برای پذیرایی مزایای بالایی دارد به این علت پرطرفدار می‌باشد.

  • عایق حرارتی: این کناف علاوه بر ایجاد جذابیت در سقف بعنوان عایق حرارتی مناسب می‌باشد و در کنترل حرارت محیط تأثیر بالایی دارد.
  • کاهش هزینه‌ها: برای اجرای کناف ساده و شیک در سقف به نیروی کار کمتری نیاز است. همچنین بعلت ساده بودن هزینه‌های جانبی آن کمتر می‌باشد. بنابر این استفاده‌ی آن در کاهش مخارج ساختمان کمک می‌کند.
  • افزایش ایمنی ساختمان: استفاده از کناف ساده ایمنی ساختمان را در مقابل زلزله افزایش می‌دهد. اگر از مواد اولیه‌ی مرغوب تولید شود تأثیر بالایی در جلوگیری از زلزله خواهد داشت.
  • اجرای نورپردازی: کناف سقف ساده و شیک این امکان را فراهم می‌کند که روی آن نورپردازی انجام شود. نورپردازی در افزایش جذابیت سقف تأثیر بالایی دارد.
  • قابل استفاده در انواع مدل‌ها: کناف شیک و ساده را می‌توان در انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن بکار برد. این طرح بعلت ساده بودن زودتر از مد نمی‌افتد.
  • مناسب برای خانه‌های کوچک: کناف ساده و شیک برای خانه‌های کوچک و دارای سقف کوتاه بسیار مناسب می‌باشد. فضای آن‌ها را دلباز‌تر و بزرگ‌تر جلوه می‌دهد.

اشکال مختلف کناف ساده و شیک پذیرایی

کناف ساده و شیک پذیرایی در انواع مستطیلی، مربعی، دایره‌ای، لوزی شکل و ال شکل  در سقف اجرا می‌شود. هر کدام از اشکال هندسی زیبایی خاصی دارند. شکل سقف و علاقه‌ی افراد در انتخاب آن‌ها تأثیر می‌گذارند. در وسط طرح‌های مربعی  گاهی از شکل دایره‌ای نیز استفاده می‌کنند. این طرح زیبایی خاصی در سقف بوجود می‌آورد.  طرح‌های مربعی و مستطیلی بسیار رایج می‌باشند و بیشتر بعنوان کناف پذیرایی بکار می‌روند.

انواع تایل های کناف ساده و شیک
انواع سقف کناف با طرح ساده

نکات انتخاب کناف ساده و شیک پذیرایی

در انتخاب کناف ساده وشیک برای سقف پذیرایی دقت در چند نکته حائز اهمیت می‌باشد.

  • کناف‌ها را می‌توان در رنگ‌های مختلف اجرا کرد. در انتخاب رنگ به متراژ پذیرایی و رنگ دیگر لوازم منزل توجه داشته باشید. رنگ کناف باید با دکوراسیون دیگر قسمت‌ها متناسب باشد.
  • در کیفیت مواد اولیه و نحوه‌ی اجرای آن  دقت کنید.
  • برای محیط‌های بزرگ‌تر شکل مستطیلی و مربعی کناف مناسب‌تر می‌باشند.
  • برای سقف‌های کوتاه کناف ساده با رنگ آمیزی روشن پیشنهاد می‌شود.
  • نورپردازی در زیبایی پذیرایی تأثیر بالایی دارد و بهتر است روی کناف اجرا شود.

 

سخن پایانی کناف سقف ساده و شیک برای پذیرایی

کناف ساده و شیک پذیرایی برای زیبایی  منازل گزینه‌ی انتخاب مناسب‌تری می‌باشد. چون بعلت ساده بودن پس از سال‌ها جدید بودن خود را حفظ می‌کند. این طرح‌‌ها برای ساختمان‌ها مزایای بالایی دارند. در برابر زلزله مقاوم می‌باشند و ایمنی ساختمان را بالا می‌برند. عایق حرارتی بودن، کاهش هزینه‌ها و بار ساختمان از دیگر مزایای آن‌ها می‌باشند. کناف ساده و شیک مناسب‌ترین طرح برای سقف‌های کوتاه است. این مدل در اشکال مستطیلی، مربعی، دایره و غیره اجرا می‌شود. در حال حاضر اجرای این طرح در بین افراد مختلف بسیار پرطرفدار می‌باشد. در انتخاب کناف شیک برای پذیرایی در رنگ، نوع دکوراسیون منزل و کیفیت آن باید دقت کنید.

 

سه سؤال متداول کناف سقف ساده و شیک برای پذیرایی

اهمیت استفاده از کناف ساده و شیک برای پذیرایی چیست؟ کناف ساده و شیک پذیرایی در کمترین زمان قابل اجرا می‌باشد و کم هزینه است. این سقف علاوه بر زیبایی بصری سبب افزایش امنیت و طول عمر ساختمان می‌شود. در طرح‌ها، رنگ‌ها و شکل‌های مختلف قابل اجرا می‌باشد.

کناف ساده و شیک پذیرایی در چه انواعی تولید می‌شود؟ کناف ساده و شیک پذیرایی در انواع MR, FR  و FM  تولید می‌شود. این کناف‌ها ضد حریق و ضد آب می‌باشند.

آیا از کناف ساده و شیک پذیرایی می‌توان برای پارتیشن بدنه و دیوار استفاده کرد؟ بله، کناف ساده و شیک در پارتیشن‌ها و دیوار‌های آماده قابل اجرا می‌باشد. این کناف‌ها زیبایی و دوام دیوار و پارتیشن‌ها را افزایش می‌دهند.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یک =