از سقف های کاذب با اهداف مختلفی استفاده می شود. امروزه برخی از افراد به دنبال سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما هستند. شما نیز می خواهید این نوع سقف ها را بشناسید و یک نمونه مناسب از آن ها را برای فضای داخلی خانه خود استفاده کنید؟ این نوع سقف ها به عنوان عایق صدا و حرارت عمل کرده و به خوبی در کاهش گرما موثر هستند. برای اجرای یک نمونه مناسب از این گونه سقف کاذب می توانید به سایت کیان دکور مراجعه کنید.

مزیت های سقف کاذب برای کاهش گرما

در حالت کلی استفاده از این گونه سقف های کناف با مزایای زیادی برای افراد همراه می باشد. یکی از بزرگ ترین مزیت های سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما آن است که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. با اجرای این نوع سقف ها به خوبی از انتقال حرارت و گرما جلوگیری می شود. در نتیجه در فصول گرم سال به مصرف برق کم تری نیاز دارید و در زمستان ها نیز سرمای کم تری به خانه نفوذ می کند.

البته باید دقت داشته باشید که اجرای این گونه سقف ها باعث کوتاه تر شدن ارتفاع سقف ها می شوند. بنابراین در فضا هایی که ارتفاع دیوار ها بیش از حد کوتاه هستند، نصب این نوع سقف ها کار عاقلانه ای نیست. مهم ترین مزیت های استفاده از این نوع سقف ها عبارتند از:

  • قابل تعمیر و یا تعویض بودن این نوع سقف ها
  • عایق بودن در برابر حرارت
  • قابلیت جا به جایی آن ها
  • پوشش لوله و سیم کشی ها
  • کاهش مصرف سوخت

انواع سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما

سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما شامل انواع مختلفی می شوند. چندین نمونه از این سقف ها وجود دارند که می توانند در کاهش گرمای موجود در ساختمان ها بسیار موثر باشند. مهم ترین و پر طرفدار ترین نمونه از این سقف ها عبارتند از:

سقف رابیتس ضد گرما

یکی از بی نظیر ترین نمونه از این سقف ها، سقف کاذب رابیتس می باشد که امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این گونه سقف ها اجرای راحتی داشته و می توان در طرح های متنوعی آن ها را اجرا کرده و نصب کرد.

استفاده از این سقف ها در کنار مزیت های زیادی که دارد می تواند با معایبی نیز همراه باشد. مهم ترین عیب اجرای این سقف ها مصرف زیاد گچ در آن ها می باشد.

سقف کاذب با پنل گچی ضد گرما

نمونه دیگری از این نوع سقف ها آن هایی هستند که با پنل های گچی ساخته می شوند. اکثر افراد این نوع متریال ها را به عنوان سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما معرفی می کنند. این محصولات که بسیار سبک وزن هستند، نصب بسیار ساده و راحتی دارند. همچنین در برابر وقوع زلزله نیز بسیار مقاوم بوده و به خوبی در کاهش گرمای فضای داخلی محیط تاثیر می گذارند.

سقف گریلیوم برای کاهش گرما

اگر به دنبال یک سقف کاذب آشپزخانه مناسب برای کاهش گرما هستید، این نمونه نیز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این نوع سقف ها با استفاده از چند سقف کاذب ترکیبی ساخته شده و بعد از اجرای نورپردازی هیچ گونه چراغی در آن دیده نمی شود.

انواع سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما
انواع سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما

سقف کاذب چوبی برای کاهش گرما

برخی از این سقف ها را با متریال های چوبی تولید می کنند. این نوع سقف ها حالت کلاسیک داشته و حس آرامش خاصی در فضا القا می کنند. برای اجرای این گونه سقف ها باید حتما لمبه کشی، کلاف کشی و تراز سقف با دقت زیادی انجام گیرد.

سقف معرق ضد گرما

یکی از جدید ترین انواع سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما، این گونه سقف ها هستند. برای اجرای این سقف تایل ها را با دستگاه برش تهیه کرده و ورق های مورد استفاده در اجرای این نوع سقف ها از جنس پی وی سی هستند. این محصولات طول عمر زیادی داشته، هزینه نگهداری و تعمیرات در آن ها کم بوده و در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم هستند.

سقف کاذب پی وی سی ضد گرما

یکی دیگر از انواع سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما این نمونه می باشد. این نوع سقف از جنس پلاستیک سخت بوده و از این رو انعطاف پذیری بالایی دارد. از طرفی در کاهش گرما بسیار موثر بوده و از این رو در اجرای سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

اجرای سقف کاذب ضد گرما با کیان دکور

اگر قصد دارید برای اجرای سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما اقدام کنید، خوب است که به مجموعه کیان دکور مراجعه کنید. این سایت در زمینه اجرای این گونه سقف ها به خوبی شما را راهنمایی کرده و اطلاعات جامعی را در این حوزه در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید، تیم اجرای بسیار قوی و با تجربه ای را به محل پروژه شما اعزام کرده و یکی از بی نظیر ترین سقف های کاذب را برایتان اجرا می کند.

این مجموعه اجرای سقف کاذب را در بازه زمانی بسیار کوتاه و با کیفیت بالایی انجام می دهد. از طرفی در مقابل خدمات متنوع و بی نظیری که به افراد ارائه می دهد، هزینه های کمی از آن ها دریافت می کند. از این رو امروزه بسیار معوف شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای قیمت انواع سقف کاذب می تواند به صفحه مرتبط مراجعه کنید.

اجرای سقف کاذب ضد گرما با کیان دکور
اجرای سقف کاذب ضد گرما با کیان دکور

کلام آخر سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما

سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما دارای انواع مختلفی می باشد. افراد زیادی در تلاش هستند تا از طریق اجرای این گونه سقف ها به کاهش گرمای محیط کمک کنند. برای نصب و اجرای این گونه سقف ها کافیست که به مجموعه کیان دکور ارتباط برقرار کنید و از خدمات ارزنده و بی نظیر این سایت بهره مند شوید.

سوالات متداول برای سقف کاذب مناسب برای کاهش گرما

  1. چرا سقف کاذب گریلیوم امروزه بسیار پر طرفدار شده است؟

زیرا برای اجرای این گونه سقف ها از چند نوع سقف استفاده شده و شرایط اجرای آن به شکلی است که همه تاسیسات را پوشش می دهد.

  1. قیمت اجرای سقف کاذب PVC چقدر است؟

این نوع سقف ها با توجه به میزان کیفیت متریال به کار رفته، متراژ بنا و میزان دستمزد کارگران قیمت گذاری شده و نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها در نظر گرفت.

  1. آیا پشتیبان های کیان دکور در زمینه انتخاب نوع مناسبی از این سقف ها به ما کمک می کنند؟

بله، این مجموعه با استفاده از پشتیبان های با تجربه در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کرده و مشاوره دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =