صفر تا صد بازسازی خانه+ نمونه کار بازسازی منزل

اگر ساختمان مسکونی فرسوده ای دارید و یا از نمای داخلی و خارجی آن خسته شده اید می توانید از گزینه “بازسازی منزل” استفاده کنید. در پروژه بازسازی خانه شرکت کیان دکور در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه، بهترین نتیجه دلخواه را برای شما رقم می زند. وجود نمونه کارهای موفق و رضایت بخش از بازسازی خانه کارنامه موفقی است که این شرکت طی سال های فعالیت خود توانسته به دست آورد. در این مقاله شما را با تمامی خدمات بازسازی توسط این شرکت آشنا خواهیم کرد.

بازسازی خانه

 ثبت سفارش و دریافت مشاوره بازسازی خانه از کیان دکور

برای استعلام و دریافت مشاوره رایگان در کیان دکور می توانید  با شماره ۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ (مهندس شاهدی) تماس بگیرید.

خدمات بازسازی خانه کیان دکور

خدمات بازسازی خانه در کیان دکور

خدمات بازسازی ساختمان توسط شرکت کیان دکور طیف وسیعی را شامل می شود. از اجرای پروژه های کامل اعم از بازسازی ساختمان های قدیمی و کلنگی گرفته تا دکوراسیون داخلی را شامل می شود. استفاده از متریال باکیفیت و نیز تحویل ساختمان در زمان توافق شده از مهمترین تعهداتی است که این شرکت در اجرای پروژه های خود لحاظ می کند. مجموعه ما با استفاده از بهترین متریال برای بازسازی منزل، زیبایی و سلامت منزل شما را برای سالیان زیادی تضمین می کند. 

از جمله خدماتی که این شرکت در بازسازی اجرا می کند می توان به مواردی همچون اجرای سقف کناف و انواع سقف و دیوار پوش کاذب، تغییرات کلی در بازسازی بخش های مختلف ساختمان مانند اتاق خواب ها، پذیرایی، آشپزخانه و…، اجرای طراحی های نورپردازی حرفه ای و تخصصی و نیز چیدمان داخلی اشاره کرد.

شرکت کیان دکور به صورت تخصصی در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت می کند و به افراد خدمات تعمیر، ترمیم و تقویت بناهای فرسوده را ارائه می‌کنند. شرکت با بهره گیری از افراد متخصص و حرفه ای و بهره و استفاده از شیوه های نوین و پیشرفته می تواند به بهترین شکل ممکن بنای مورد نظر شما را بازسازی کند. خدمات بازسازی خانه قابل ارائه توسط کیان دکور شامل تعمیر کلی و جزئی بخش های مختلف ساختمان مثل نقاشی، لوله کشی، برق کشی، کابینت آشپزخانه، شیرآلات، ایزوگام، کفپوش، دکوراسیون داخلی و بسیاری موارد دیگر را در بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کنند.

نمونه کار بازسازی خانه و منزل در کیان دکور

در بازسازی منزل اگرچه هر اقدامی که باعث بهبود سازه شود می تواند نوعی بازسازی محسوب شود اما در نهایت نتیجه به دست آمده باید با رضایت مشتری همراه باشد. به طور مثال استفاده از انواع سقف کاذب به تناسب سبک معماری باید انجام شود. برای این منظور باید حتما پیش از عقد قرارداد نمونه کارهای انجام شده را مشاهده کنید. شرکت کیان دکور نیز برای تسهیل در انتخاب مشتریان نمونه کارهای صورت گرفته توسط این شرکت را به صورت کامل در صفحه اختصاصی اینستاگرام خود بارگذاری کرده است. علاوه بر این شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت با ۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ تماس بگیرید.

انتخاب کیان دکور برای بازسازی خانه

چرا کیان دکور را برای بازسازی خانه انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید در بازسازی منزل مدنظر قرار دهید انتخاب پیمانکار یا همان مجری پروژه می باشد. برای این منظور شرکت مورد نظر باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • داشتن مجوزهای لازم برای اجرای پروژه های بازسازی مانند پروانه نظام مهندسی
  • ارائه لیست هزینه های معقول برای پروژه
  • داشتن نمونه کارهای موفق از قبل و پس از اجرای پروژه
  • میزان بالای رضایت مشتریان

شرکت کیان دکور با داشتن تمامی این ویژگی ها توانسته بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان را کسب کند و برای این منظور نمونه کارهای قبل و بعد را در اختیاز مشتریان خود قرار می دهد، تا با خیال راحت از کارهای انجام شده ایده بگیرند و در نهایت مذاکرات به عقد قرارداد مطمئن برسد.

کدام بخش های منزل قابل بازسازی است؟

زمانی که می خواهید اقدام به “بازسازی خانه”  کنید ابتدای امر باید مشخص کنید، کدام بخش های ساختمان نیازمند تعمیر و مرمت است، علاوه بر آن باید ارزیابی کلی از میزان فرسودگی های ساختمان انجام شود. در فرایند بازسازی باید برنامه ریزی ها از قبل انجام شود و بر اساس اولویت های تعیین شده، پروژه اجرایی شود تا علاوه بر تنظیم زمان بندی مناسب برای تحویل پروژه، از تحمیل هزینه های اضافی نیز پیشگیری شود. پس از آن می توانید براساس اولویت های تعیین شده به ترتیب بخش های مختلف ساختمان را بازسازی کرد. به طور مثال این پروژه را می توان در دو مرحله سفت کاری که از پی کنی، فونداسیون، کرسی چینی تا سقف را شامل شود. در مرحله نازک کاری که شامل تاسیسات و نصب درب و پنجره و تغییرات بخش های داخلی مثل طراحی نورپردازی و… است خلاصه شود. در این مرحله بخش های زیر دستخوش تغییرات بازسازی قرار می گیرد: 

بخش های قابل بازسازی خانه | کیان دکور
بازسازی آشپزخانه | کیان دکور

بازسازی آشپزخانه

بازسازی قلب خانه یکی از مهمترین بخش های بازسازی به شمار می آید. این بازسازی می تواند شامل استفاده از سقف کاذب آشپزخانه، تعویض کابینت ها، استفاده از متریال جدید برای دیوارها، استفاده از طراحی رنگ آمیزی و… باشد. حتی می توانید بازسازی این بخش را به تغییر لوازم آن و نحوه چیدمان آشپزخانه محدود کرد. آشپزخانه باید در پروژه بازسازی به تناسب دیگر بخش های ساختمان دستخوش تغییرات شود. زمانی که برای بازسازی آشپزخانه اقدام می کنید موارد زیر را لحاظ کنید:

  • در نظر گرفتن سیستم تهویه مناسب
  • در دسترس بودن تمامی لوازم
  • ارتفاع مناسب سینک و گاز
  • در دسترس بودن کابینت های زمینی
  • کافی بودن نور آشپزخانه
  • رعایت قانون سه نقطه برای قرارگیری یخچال، سینک و گاز

بازسازی سالن پذیرایی

یکی از مهمترین بخش های ساختمان که بیشترین زمان حضور ساکنان خانه را به خود اختصاص می دهد، پذیرایی و نشیمن است. در زمان بازسازی هم زیباترین و بهترین طراحی که می تواند بقیه بخش ها متاثر از آن باشد، همین بخش است. شما می توانید برای ایجاد تنوع و زیبایی از سقف کاذب پذیرایی با انواع طراحی های نورپردازی استفاده کنید. پس از آن به سراغ دیوارها و کف پذیرایی بروید و متریالی مناسب انتخاب کنید. در نهایت هم برای چیدمان وسایل از سبک کلی معماری ساختمان پیروی کنید. اگر نقشه بازسازی مدرن است پس طبیعتا چیدمان داخلی نیز باید به تناسب این معماری باشد.

بازسازی اتاق خواب

یکی دیگر از بخش های مهم که در پروژه بازسازی باید مورد توجه باشد، مربوط به اتاق ها است. بازسازی می تواند شامل ایجاد سقف کاذب اتاق خواب، طراحی نورپردازی، تغییر کفپوش و دیوارها و حتی چیدمان لوازم آن است.

بازسازی خانه و منزل | کیان دکور
بازسازی خانه و منزل | کیان دکور

بازسازی سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی و استفاده از دیوارپوش، تعویض شیرآلات، استفاده از نورپردازی مناسب از جمله اقداماتی است که باید در بازسازی سرویس بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

بازسازی حمام

در میان تمام کارهایی که برای بازسازی در نظر گرفته اید، بازسازی حمام نباید فراموش شود. یکی از فضاهای خصوصی که افراد نیاز به آرامش و راحتی در آن داشته باشند. شما می توانید از سقف کاذب حمام و تغییر شیرآلات و حتی دیوارپوش شروع کنید. نورپردازی مناسب هم می تواند این فضا را امن و راحت کند.

نحوه ثبت سفارش بازسازی خانه و ساختمان

یکی از مهمترین بخش های بازسازی منزل برای سفارش پروژه به شرکت کیان دکور فرایندی است که برای ثبت سفارش باید طی شود. زمانی که به این تصمیم رسیدید که پروژه بازسازی را به کیان دکور بسپارید کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. دریافت مجوزهای لازم برای بازسازی
  2. دریافت مجوزهای مورد نظر برای ساختمان های جزو میراث فرهنگی
  3. دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت کیان دکور
  4. انجام مذاکرات و توافقات برای عقد قرارداد
  5. استعلام هزینه ها
  6. عقد قرارداد با تمام جزئیات اعم از طرح و برنامه پروژه، زمان بندی پروژه، نحوه تسویه و…

ثبت سفارش بازسازی خانه | کیان دکور

جدول زمان بندی بازسازی خانه

اجرای پروژه های بازسازی منزل باید کاملا برنامه ریزی شده و براساس جدول زمان بندی اجرایی شود. البته زمان بندی پروژه ها متاثر از ابعاد پروژه و نیز میزان فرسودگی ساختمان است.

اما به طور کلی می توان با تیم حرفه ای کیان دکور زمانبندی زیر را در نظر گرفت:

خدماتزمان
برنامه ریزی۱ ماه
تخریب ۲ هفته
تهویه مطبوع، برق و لوله کشی۵ روز
قاب و دیوار خشک۱۰ روز
نقاشی۱ هفته
کابینت و وسایل۱ هفته
درب و پنجره۵ روز
خانه تمیز و دریچه های هوا ۱ روز
کفپوش۱ هفته
اصلاح و پایان کار۱ هفته
مزایای بازسازی خانه | کیان دکور

مزایای بازسازی خانه

“بازسازی ساختمان” می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت بصری ساختمان مزیت های زیادی برای مالک و حتی ساکنان آن به همراه داشته باشد. مهمترین نکته ای که لازم است در این زمینه مدنظر قرار دهید تا بهترین نتیجه را به دست آورید، حساسیت در انتخاب تیم اجرایی بازسازی است. پس از آن است که می توانید از مزیت های زیر در اجرای این پروژه بهره مند شوید:

  • صرفه جویی بهینه در مصرف انرژی

یکی از مهمترین مزیت هایی که پس از بازسازی می توانید آن را به وضوح حس کنید، بهره وری انرژی است. چرا که بسیاری از متریال و مصالح ساختمانی بکار رفته در ساختمان بازسازی شده نقش عایق حرارتی و انرژی را نیز ایفا می کند.

  • مقاوم سازی ساختمان بدون تخریب کامل

در گذشته اگر می خواستند ساختمانی را مقاوم کنند، با تخریب کامل اقدام به ساخت سازه جدید می کردند. اما امروزه می توان با حفظ سازه جدید آن را به شکلی مقاوم تبدیل کرد.

  • صرفه جویی در هزینه ها:

از دیگر مزیت های مهم بازسازی می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد. در بازسازی نیازی نیست تمامی ساختمان تخریب یا دستخوش تغییرات اساسی شود. تمام پروژه روی سازه قبلی انجام می شود و حتی می توان به تناسب بودجه کارفرما تغییرات انجام شده را تنظیم کرد.

  • افزایش ارزش اقتصادی ساختمان

اجرای پروژه های بازسازی در کنار تمام مزیت های گفته شده باعث افزایش ارزش ساختمان می شود، این به منزله سرمایه گذاری صحیح نیز می باشد. در این صورت هم ساکنان از سازه جدید لذت می برند و هم در زمان فروش ارزش ساختمان بیشتر از سازه قبل از بازسازی می باشد.

  • افزایش ایمنی و مقاومت ساختمان:

ساختمان های قدیمی به دلیل فرسودگی در برابر برخی حوادث مانند زلزله بسیار آسیب پذیر می باشند، بازسازی می تواند باعث تقویت و استحکام ساختمان با اصلاح و رفع فرسودگی همراه باشد.

مزایای بازسازی خانه | کیان دکور
مزایای بازسازی خانه | کیان دکور
  • ایجاد تنوع و تحول در فضای خانه

زمانی که دست به بازسازی می زنید واضح ترین چیزی که می توانید آن را مشاهده کنید، ایجاد تنوع فاحشی است که می توان با نسخه قبلی همین ساختمان مشاهده کرد. استفاده از متریال جدید و نیز طراحی دکوراسیون جدید برای محیط داخلی و خارجی ساختمان تا حد زیادی فضای زندگی ساکنان را نیز متحول می کند. علاوه بر این استحکام و ایمنی ساختمان در کنار صرفه جویی در مصرف انرژی نیز باید آن ها می شود.

  • استفاده از روانشناسی رنگ ها

امروزه طراحان و معماران پیش از اجرای هر پروژه ای با طراحی نقشه ای از پیش تعیین شده سعی می کنند تا در پروژه های بازسازی سلیقه مشتری را در کنار اصول معماری به کار ببرند تا رضایت حداکثری مشتری جلب شود. استفاده از زیبایی شناسی و روانشناسی رنگ ها در انتخاب متریال اعم از آجر و کاشی و… بسیار تاثیرگذار است.

قیمت‌گذاری انواع بازسازی منازل

یکی از مهمترین بخش های مربوط به بازسازی، مربوط به هزینه بازسازی خانه است. برای برآورده هزینه ها عوامل مختلفی دخالت دارد که مهمترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  1. دستمزد پیمانکاران پروژه
  2. مساحت پروژه
  3. متریال به کار رفته در پروژه
  4. هزینه بازسازی بخش های مختلف ساختمان
  5. هزینه های مربوط به تخریب بخش های مختلف ساختمان
  6. هزینه تعمیر یا تعویض تاسیسات
  7. هزینه کف سازی، تغییرات در سقف و دیوارها
  8. هزینه های مربوط به بازسازی نمای ساختمان

طبیعتا هزینه بازسازی ساختمان های کلنگی به مراتب بیشتر از آپارتمان است. در واقع هر چه میزان فرسودگی ساختمان بیشتر هزینه ها نیز به همان میزان افزایش پیدا می کند. برای اینکه بتوانید به میزان حدودی هزینه ها دست پیدا کنید، با کارشناسان شرکت کیان دکور تماس بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب به طور کامل در مورد بازسازی خانه توضیحاتی را بیان کردیم. یکی از بهترین روش ها برای بازسازی منزل، استفاده از سقف کاذب بوده که هزینه بسیار مناسبی دارد. مجموعه کیان دکور در حوزه اجرای کناف و سقف کاذب سالیان زیادیست که به فعالیت می پردازد و می تواند هر مدل سقف کاذبی را براساس سلیقه شما اجرا کند. برای اطلاع از هزینه ها نیز می توانید به صفحه قیمت سقف کاذب مراجعه کنید.

سوالات متداول

۱- بخش های قابل بازسازی ساختمان کدام قسمت ها می باشد؟

آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب، پذیرایی و بخش های بیرونی ساختمان از جمله قسمت های قابل بازسازی می باشد.

۲- مزیت بازسازی ساختمان چیست؟

  • افزایش ایمنی و مقاومت ساختمان
  • مقاوم سازی ساختمان بدون تخریب کامل
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • استفاده از روانشناسی رنگ ها
  • افزایش ارزش اقتصادی ساختمان
  • صرفه جویی بهینه در مصرف انرژی

۳- چرا شرکت کیان دکور را انتخاب کنیم؟

  • داشتن مجوزهای لازم برای اجرای پروژه ها
  • ارائه لیست هزینه های معقول برای پروژه
  • داشتن نمونه کارهای موفق از قبل و پس از اجرای پروژه
  • میزان بالای رضایت مشتریان

۴- مدت زمان اجرای پروژه های بازسازی چقدر است؟

بسته به میزان فرسودگی و مساحت ساختمان می توان اقدام به برآورد زمان بندی پروژه کرد. هر پروژه بازسازی بخش های مختلفی از برنامه ریزی، تخریب و…. دارد که حدودا مدت زمان ۳تا۶ ماه حداقل به طور می انجامد. در زمان برآورد پروژه و دریافت مشاوره می توانید زمان تقریبی آن را اندازه گیری کنید.

۵- خدمات شرکت کیان دکور در زمینه بازسازی چیست؟

از جمله خدماتی که این شرکت در بازسازی اجرا می کند می توان به مواردی همچون اجرای کناف سقف و انواع سقف و دیوار پوش کاذب، تغییرات کلی در بازسازی بخش های مختلف ساختمان مانند اتاق خواب ها، پذیرایی، آشپزخانه و…، اجرای طراحی های نورپردازی حرفه ای و تخصصی و نیز چیدمان داخلی اشاره کرد.

تماس بگیرید

09126214611