با سقف کاذب آسمان مجازی زیبایی را به اتاق خود ببخشید!

امروزه تغییر دکوراسیون و طراحی هایی با هدف زیباسازی اماکن مختلف نیازی به صرف هزینه های زیاد نیست. فرض مثال برای ایجاد تنوع و زیبایی سقف اتاق خواب یا پذیرایی ها با سقف کاذب و نورپردازی با کناف هم آسان شده و هم نیازمند هزینه های گزاف نیست. سقف کاذب آسمان مجازی یکی از انواع پرطرفدار اما خاص سقف کاذب است مثل کناف یا انواع دیگر سقف های کاذب.  سقف کاذب آسمان مجازی از جمله طرح هایی است که می تواند  برای سقف کاذب آشپزخانه انتخاب مناسبی باشد. برخی هم آن را به عنوان سقف کاذب اتاق خواب می پسندند که همه این موارد ارتباط مستقیم با سلیقه افراد و قابلیت اجرای آن در مکان مدنظر دارد.

سقف کاذب آسمان مجازی چیست؟

سقف کاذب آسمان مجازی چیست؟

ایجاد تغییر و زیبایی با انواع سقف های کاذب برای بخش های مختلف در بازسازی خانه یکی از راهکارهایی است که می توان برای آرامبخش تر شدن و نیز جذابیت محیطی که ممکن است ساعات طولانی در آن حضور داشته باشیم انتخابی بسیار مناسب است. سقف کاذب آسمان مجازی نیز یکی از طرح های بسیار جسورانه و صد البته زیباست که می توان با اجرای درست و طرحی زیبا محیط مورد نظر زیبا و چشم نواز کرد. سقف کاذب آسمان مجازی از جدیدترین طرح های سقف های کاذب به شمار می آید که امروزه از آن برای پذیرایی، اتاق خواب، برخی ساختمان هایی با کاربری های تجاری، ورزشی، درمانی و… استفاده می شود. سقف های کاذب به شکل پیوسته نیست. بلکه صفحه هایی از جنس پلکسی گلاس به شکل تایل تولید می شود که پیاده سازی آن در کنار نورپردازی های هنرمندانه بسیار جذاب چشم نواز خواهد شد. پلکسی گلاس نوعی ترمو پلاست ضد گرد و غبار با قابلیت تمیز کردن است که باعث بالا رفتن طول عمر این نوع سقف در طولانی مدت می شود. ابعاد تایل های این نوع سقف های کاذب متغیر است از همین رو مزیتی برای مشتریان به شمار می آید.

✔️ مطالعه بیشتر: آب گرفتگی پشت سقف کشسان و روش های تخلیه آن

کاربرد های سقف کاذب آسمان مجازی

از طرح آسمان مجازی نه تنها در قسمت سقف بلکه می توان در دیوار نیز به عنوان دیوار پوش استفاده کرد. جذابیت اجرای این طرح باعث شده تا دست طراحان برای اجرا باز باشد. محدودیتی نیز برای اجرای آن نیست، از طرح آسمان مجازی می توان در همه اماکن اعم از ورزشی، درمانی، آموزشی، تجاری تا مسکونی و … استفاده کرد. فرقی نمی کند سالن پذیرایی و لابی هتل است یا راهروی بیمارستان و اتاق خواب و آشپزخانه. این طرح جذاب و خلاقانه می تواند در هر فضایی با طراحی و اجرای دقیق زیبایی را به ارمغان بیاورد.

سقف کاذب آسمان مجازی در چه مکانهایی استفاده می شود؟

از سقف کاذب آسمان مجازی می توان برای بخش های مختلف یک مکان به تناسب نوع کاربری آن استفاده کرد. نقاط مناسب برای استفاده از آسمان مجازی:

سقف کاذب آسمان مجازی در محیط مسکونی:

در این محیط بیشتر از این مدل سقف های کاذب برای سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب یا پذیرایی استفاده می شود.

استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی در محیط تجاری:

مکان دیگری که از طرح آسمان مجازی در سقف های کاذب استفاده می شود محیط های تجاری است که می توان آن را در مغازه ها، مکان های تفریحی در مجتمع های تجاری، سالن های ورزشی و استخرها، رستوران ها و… استفاده کرد. این طرح محیط را بسیار شاد و مفرح کرده و با ایجاد خطای دید محیط را بزرگتر نشان می دهد.

سقف کاذب آسمان مجازی در محیط درمانی:

یکی دیگر از مکان هایی که می توان از آسمان مجازی در آن بهره برد سقف مراکز درمانی، بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و مکان های مشابه است.

✔️ مطالعه بیشتر: معرفی انواع سقف پیش ساخته و کاربرد آن ها

طرح ­های سقف آسمان مجازی

طرح ­های سقف آسمان مجازی

یکی از مهمترین مزیت ها و ویژگی های خاص طرح آسمان مجازی تنوع بالا در طرح های آن است. که در زمان انتخاب طرح دست شما باز است و گزینه های زیادی را می توانید با فراغ بال انتخاب کنید. اما در مجموع چند طرح در اجرای طرح سقف کاذب آسمان مجازی بسیار محبوب است. از مهمترین آن ها می توان به طرح های درخت، کهکشانی، گل، طرح های کارتونی، آکواریوم، طرح های اسلیمی، طرح های فصلی و… اشاره کرد.

مزایا سقف کاذب آسمان مجازی

استفاده از هر نوع سقف کاذبی با مزیت ها و گاهی معایبی همراه است و سقف کاذب آسمان مجازی نیز از این موضوع مستثنی نیست. به هر حال اجرای این طرح جسورانه است، چرا که اجرای آن مکان عبور نور مستقیم را به محیط فراهم می کند که خود مزیتی است برای کسانی که محیط های پرنور و پویا را می پسندند. از مهمترین مزایایی که می توان برای این طرح سقف های کاذب برشمرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   قابلیت متغیر بودن سایز سقف آسمان مجازی در زمان سفارش و خرید
  •   کیفیت متفاوت و اختلاف قیمت جنس طلق یا استیکری سقف کاذب آسمان مجازی (بسته به بودجه شما دارد)
  •   تنوع بالای طرح های سقف آسمان مجازی
  •   پیاده سازی آسان و نصب راحت آسمان مجازی
  •   تسهیل نورپردازی
  •   کیفیت بالای این طرح
  •   قابلیت تمیز کردن تایل های سقف آسمان مجازی
  •   ضد گرد و غبار بودن تایل های سقف کاذب آسمان مجازی

✔️ مطالعه بیشتر: دیوارپوش چیست؟ بررسی انواع دیوار پوش و مهم ترین نکات آن!

روش نصب سقف کاذب آسمان مجازی

روش نصب سقف کاذب آسمان مجازی

یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم سقف کاذب آسمان مجازی را می توان نصب آسان آن عنوان کرد. البته آنقدر آسان نیست که هر فرد آماتور و تازه کاری بتواند آن را اجرا کند. برای اجرا کافی است سقف مورد نظر را به شکل شبکه ای تقسیم بندی کرده، سپس طرح چاپ شده را با تایل های موردنظر برای سقف آسمان مجازی نصب  می شود.

قیمت سقف کاذب آسمان مجازی

با توجه به نوسان بازار و قیمت ها نمی توان قیمت دقیقی برای اجرای سقف آسمان مجازی اعلام کرد. علاوه براینکه در قیمت نهایی اجرای طرح سقف کاذب آسمان مجازی ابعاد سقف مدنظر، اندازه، تیپ و سایز تایل ها بسیار تاثیر گذار است. برای این منظور می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت کیان دکور با شماره تلفن ۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ تماس بگیرید.

کیان دکور با بهره گیری از توانمندی و تخصص استادکاران حرفه ای و مجرب و نیز طراحی حرفه ای بهترین سقف کاذب آسمان مجازی را در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ها اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 17 =

تماس بگیرید

09126214611